ComArch 'liderem exportu oprogramowania'

Opublikowano: 11 kwietnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Zarząd Stowarzyszenia Polski Rynek Oprogramowania PRO wyróżnił ComArch za sukcesy w dostarczaniu na rynki światowe najwyższej klasy systemów informatycznych i za skuteczne ich wdrażanie

Stowarzyszenie PRO jest niezależną organizacją skupiającą największych polskich producentów oprogramowania. Tytuł Lidera Eksportu przyznaje od roku 1999. Wyróżnienie to otrzymują firmy, które nie tylko mogą się pochwalić wysokimi przychodami ze sprzedaży zagranicznej, ale także firmy, które poprzez intensywną działalność biznesową promują polskie rozwiązania technologiczne i przyczyniają się do lepszego postrzegania całego polskiego sektora nowych technologii.

Podczas ceremonii wręczenia tytułu Lidera Eksportu, Paweł Prokop, Wiceprezes ComArch SA podkreślał ogromny wysiłek jaki ponoszony jest w procesie sprzedaży produktów na światowych rynkach. „Sukces na rynku globalnym jest wynikiem wiary w to że mamy produkty najwyższej światowej klasy. Po prawie czterech latach obecności na rynkach w Stanach Zjednoczonych i w Zachodniej Europie przełamaliśmy bardzo wiele barier i zaczynamy powoli dyskontować poniesione nakłady. Jesteśmy przekonani, że udział przychodów z zagranicy w najbliższych latach stale będzie się zwiększał”.

W ComArch sektorem, który notuje największe przychody ze sprzedaży zagranicznej jest sektor telekomunikacyjny. Flagowymi produktami tego sektora jest system billingowy ComArch TYTAN i system do zarządzania sieciami teleinformatycznymi ComArch InsightNet. ComArch prowadzi obecnie swoją działalność w 12 krajach świata na 4 kontynentach. Klientami firmy na rynkach zagranicznych są m.in. Terra Telecommunications, USA; Nokia, Finlandia; Deutsche Telefon und Marketing Services, Niemcy; Dubai Internet City; eTel, Irandia.

http://www.comarch.pl

Sylwester KozakComArch 'liderem exportu oprogramowania'

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.