ComArch przedstawił swoją aplikację dla Wireless LAN

Opublikowano: 16 maja 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

ComArch zaprezentował aplikację ComArch TYTAN for Wireless LAN Aplikacja umożliwia dostawcom tej technologii rozliczanie się z klientami w czasie rzeczywistym w systemach prepaid i postpaid, rozliczenia międzyoperatorskie, a także zarządzanie treścią. Rozwiązanie prezentowane jest na trwających obecnie targach Billing Systems 2003 w Londynie. ComArch jest jedyną polska firmą na tej imprezie.

Rozwiązanie składa się z trzech podstawowych modułów funkcjonalnych: TYTAN 3ARTS, TYTAN Mobile Portal, a także TYTAN Revenue Sharing. Technologicznie wspierane jest ono przez firmę Intel, która staje się światowym liderem w wykorzystywaniu technologii bezprzewodowych WLAN. Aplikacja może zostać wdrożona u klienta, a także może zostać udostępniona w modelu outsourcingowym.

Christophe Debou, Członek Zarządu ComArch odpowiedzialny za sprzedaż zagraniczną: „Technologia WLAN dostarcza nowych możliwości działania dla operatorów telefonii stacjonarnej, telefonii komórkowej, dla dostawców internetu oraz dla tych firm, które chcą dostarczać swoich usług niezależnie od tego, z jakiego urządzenia korzysta końcowy użytkownik. Kwestie techniczne wokół WLAN są bardzo podobne do tych spotykanych w telefonii komórkowej: zarządzanie treścią, bezpieczeństwo, możliwości roamingu, umowy międzyoperatorskie czy rozliczanie usług. Doświadczenie ComArch w dostarczaniu produktów dla telefonii komórkowej pozwoliło nam na stworzenie innowacyjnej aplikacji, która odpowiada na wszystkie wyzwania, które niesie ta technologia”

http://www.comarch.pl

Sylwester KozakComArch przedstawił swoją aplikację dla Wireless LAN

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.