Wierna pierwotnej kolorystyce Comperia wzbogaca się o szereg nowych funkcjonalności, ułatwiających precyzyjne wyszukiwanie produktów finansowych. Szczegółowe filtrowanie wyników wyszukiwania, wgląd do historii wyszukiwania, praktyczny interfejs do wymiany opinii o produktach finansowych między użytkownikami – to tylko niektóre wprowadzone zmiany.
– Coraz bardziej skomplikowane produkty finansowe staramy się sprowadzić do jednego mianownika. Chcemy, aby można je było porównywać tak, jak towary na sklepowej półce. Wprowadzone przez nas zmiany to milowy krok w tym kierunku – mówi Karol Wilczko, członek zarządu Comperii.
Jednocześnie Comperia wzbogaca się o nowe narzędzie – porównywarkę kont osobistych. Dzięki niej w prosty i szybki sposób można znaleźć najtańsze konto na rynku. Użytkownik może określić swój profil, a więc częstotliwość korzystania z różnych usług związanych z rachunkiem. Porównywarka wskaże najtańsze i najbardziej funkcjonalne rozwiązanie.
– Oprócz kont osobistych, Comperia umożliwia porównywanie kredytów hipotecznych, gotówkowych, samochodowych, kart kredytowych, lokat bankowych i produktów strukturyzowanych. W kolejce czekają kolejne produkty. Docelowo na Comperii możliwie będzie porównywanie wszystkich produktów finansowych dla klientów indywidualnych. To jeden z naszych strategicznych celów – powiedział Karol Wilczko.
Nowe funkcjonalności znacznie ułatwiają poruszanie się po serwisie. Na odświeżonej stronie Comperii porównywane produkty podzielone zostały na ogólne kategorie: kredyty, karty kredytowe, lokaty i inwestycje oraz konta bankowe. Na przykład wchodząc do sekcji kredytów, użytkownik znajdzie artykuły, raporty, rankingi dotyczące tematyki związanej z kredytami. Z tego poziomu może wejść do porównywarek kredytów hipotecznych, gotówkowych lub samochodowych.
– Wprowadzane dzisiaj zmiany są odpowiedzią na zapotrzebowanie naszych użytkowników, zgłaszane od startu porównywarki w marcu ubiegłego roku. Modyfikacje mają charakter pionierski, ale przecież taka jest Comperia” – dodaje Wilczko.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.