Comtica przygotowała nowy serwis ckm.pl

Video i społecznościowe funkcje portalu to podstawowe elementy nowej witryny internetowej magazynu CKM z portfolio Marquard Media Polska.
Interaktywny serwis przygotowany przez spółkę Comtica wdrożony został w przeciągu kilku dni. Było to możliwe dzięki wykorzystaniu narzędzi, zbudowanych na podstawie platformy streemo.pl i multiscreen.tv, które umożliwiają szybką implementację interaktywnych rozwiązań dla wydawców zainteresowanych rozszerzaniem swojej oferty redakcyjnej i reklamowej w Internecie.

Użytkownicy portalu uzyskali możliwość tworzenia własnych profili, a tym samym zamieszczania m.in. filmów video czy pisania blogów. Stałymi elementami redakcyjnymi są konkursy z nagrodami dla najaktywniejszych czytelników ckm.pl

Dziś podstawową wartością staje się lojalność, którą wspierać można wykorzystując interaktywne technologie. Naszym czytelnikom oferujemy teraz nowe funkcjonalności i dostęp do wyjątkowych, atrakcyjnych sesji video. Nie bez znaczenia, zwłaszcza w dobre kryzysu są niskie koszty wdrożenia rozwiązań naszego partnera. Już niebawem wspólnie zaprezentujemy nowe serwisy tytułów Wydawnictwa Marquard – Olivia.pl. panidomu.pl oraz shape.pl, powiedział Marek Ruszkowski, dyrektor marketingu MMP.

Comtica należąca do giełdowej Grupy One-2-One jest także odpowiedzialna za hosting oraz obsługę redakcyjną serwisu ckm.pl w kooperacji z miesięcznikiem CKM.

www.ckm.pl

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry