Video i społecznościowe funkcje portalu to podstawowe elementy nowej witryny internetowej magazynu CKM z portfolio Marquard Media Polska.
Interaktywny serwis przygotowany przez spółkę Comtica wdrożony został w przeciągu kilku dni. Było to możliwe dzięki wykorzystaniu narzędzi, zbudowanych na podstawie platformy streemo.pl i multiscreen.tv, które umożliwiają szybką implementację interaktywnych rozwiązań dla wydawców zainteresowanych rozszerzaniem swojej oferty redakcyjnej i reklamowej w Internecie.
Użytkownicy portalu uzyskali możliwość tworzenia własnych profili, a tym samym zamieszczania m.in. filmów video czy pisania blogów. Stałymi elementami redakcyjnymi są konkursy z nagrodami dla najaktywniejszych czytelników ckm.pl
Dziś podstawową wartością staje się lojalność, którą wspierać można wykorzystując interaktywne technologie. Naszym czytelnikom oferujemy teraz nowe funkcjonalności i dostęp do wyjątkowych, atrakcyjnych sesji video. Nie bez znaczenia, zwłaszcza w dobre kryzysu są niskie koszty wdrożenia rozwiązań naszego partnera. Już niebawem wspólnie zaprezentujemy nowe serwisy tytułów Wydawnictwa Marquard – Olivia.pl. panidomu.pl oraz shape.pl, powiedział Marek Ruszkowski, dyrektor marketingu MMP.
Comtica należąca do giełdowej Grupy One-2-One jest także odpowiedzialna za hosting oraz obsługę redakcyjną serwisu ckm.pl w kooperacji z miesięcznikiem CKM.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.