Comtica przygotowała nowy serwis ckm.pl

Opublikowano: 19 lutego 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , , , , ,

Video i społecznościowe funkcje portalu to podstawowe elementy nowej witryny internetowej magazynu CKM z portfolio Marquard Media Polska.
Interaktywny serwis przygotowany przez spółkę Comtica wdrożony został w przeciągu kilku dni. Było to możliwe dzięki wykorzystaniu narzędzi, zbudowanych na podstawie platformy streemo.pl i multiscreen.tv, które umożliwiają szybką implementację interaktywnych rozwiązań dla wydawców zainteresowanych rozszerzaniem swojej oferty redakcyjnej i reklamowej w Internecie.

Użytkownicy portalu uzyskali możliwość tworzenia własnych profili, a tym samym zamieszczania m.in. filmów video czy pisania blogów. Stałymi elementami redakcyjnymi są konkursy z nagrodami dla najaktywniejszych czytelników ckm.pl

Dziś podstawową wartością staje się lojalność, którą wspierać można wykorzystując interaktywne technologie. Naszym czytelnikom oferujemy teraz nowe funkcjonalności i dostęp do wyjątkowych, atrakcyjnych sesji video. Nie bez znaczenia, zwłaszcza w dobre kryzysu są niskie koszty wdrożenia rozwiązań naszego partnera. Już niebawem wspólnie zaprezentujemy nowe serwisy tytułów Wydawnictwa Marquard – Olivia.pl. panidomu.pl oraz shape.pl, powiedział Marek Ruszkowski, dyrektor marketingu MMP.

Comtica należąca do giełdowej Grupy One-2-One jest także odpowiedzialna za hosting oraz obsługę redakcyjną serwisu ckm.pl w kooperacji z miesięcznikiem CKM.

www.ckm.pl

Hanna LaskowskaComtica przygotowała nowy serwis ckm.pl

Podziel się!

O autorze

hania