Cormedia dla polskiego oddziału Sopro

Firma Sopro, która jest producentem chemii budowlanej i produktów glazurniczych, rozpoczęła kampanię reklamową w Internecie. Za zakup powierzchni, zaplanowanie emisji oraz stworzenie kreacji odpowiada dom mediowy Cormedia.
Kampania reklamowa Sopro prowadzona jest w ramach sieci tematycznej BUDOWNICTWOonline, a jej format został specjalnie dostosowany do potrzeb klienta. Wykonano kilka linii kreacji, a poszczególne reklamy emitowane są na stronach z najlepiej dopasowaną treścią i poruszających tematykę ściśle związaną z produktami Sopro. Wybór witryn i stron w ich obrębie odbywa się na podstawie zdefiniowanych wcześniej słów kluczowych. Reklama wyświetla się wyłącznie w treści artykułów w modelu emisji flat fee.

Dla firm wykorzystujących do promocji Internet coraz większe znaczenie ma kontekst, w jakim komunikat czy reklama się pojawia. Forma powinna być skuteczna, ale zarazem jak najmniej drażniąca. Jednak standardowe formy prezentacji tracą na skuteczności, stąd nasz pomysł, by reklamę skuteczną i atrakcyjną graficznie emitować tylko w miejscach dokładnie dopasowanych, najbliższych jej kontekstowo. – mówi Agnieszka Klepacka, dyrektor handlowy Cormedia.

Podstawowym celem tej kampanii jest dotarcie z przekazem produktowym do coraz większego grona osób poszukujących rzetelnych informacji w Internecie. Emisja kontekstowa jest nierozerwalną częścią serii artykułów tematycznych z zakresu stosowania chemii budowlanej, dlatego  mamy pewność, że docieramy ze swoim przekazem w precyzyjnie wybraną grupę docelową. – dodaje Piotr Sokulski, kierownik marketingu produktowego i analiz Sopro.

Kampania potrwa sześć miesięcy, a reklamy będą emitowane na wybranych stronach witryn tworzących tematyczną sieć reklamową BUDOWNICTWOonline (m.in. budujemydom.pl, dom.pl, budnet.pl, taniachata.pl). Planowany zasięg kampanii to 170 tys. użytkowników miesięcznie.


www.cormedia.pl

Wpisy promowane

Zobacz ofertę Wpisów promowanych.

Wydarzenia

09.05.2025 PM Showcase Day
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe

Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!

Scroll to Top