Cormedia poszerza swoje portfolio

Opublikowano: 14 lutego 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Serwis meble.pl dołączył do tworzonej przez Cormedia tematycznej sieci reklamowej BUDOWNICTWOonline. Według badania Megapanel PBI/Gemius meble.pl to jeden z czołowych serwisów w kategorii „Budownictwo i nieruchomości” w polskim Internecie.

Serwis meble.pl to szósta co do wielkości witryna w polskim Internecie w kategorii „Budownictwo i nieruchomości”. Każdego miesiąca strony meble.pl odwiedza ponad 250 000 użytkowników (real users), którzy generują ponad 3 miliony 400 tysięcy odsłon (źródło: listopadowe badanie Megapanel PBI/Gemius).

Serwis skierowany jest zarówno do osób prywatnych, jak i do firm. Pierwsza grupa użytkowników, dynamicznie rosnąca między innymi z powodu boomu mieszkaniowego, poszukuje głównie aktualnych informacji o nowych produktach, firmach i sklepach. Dla biznesowych użytkowników meble.pl to platforma umożliwiająca nawiązanie kontaktów, przewodnik po najważniejszych targach i wystawach oraz możliwość prezentacji swojej oferty szerokiemu odbiorcy.

– Miliony Polaków stoją przed problemami związanymi z budową domu, kupnem mieszkania, aranżacją swoich czterech kątów lub ich remontem. Szukają informacji głównie w Internecie, stąd tak duża popularność serwisów, które dość szeroko można ująć jako budowlane i mieszkaniowe. Ten obszar Internetu będzie nadal dynamicznie się rozwijał. – mówi Karol Kowalski, dyrektor strategiczny Cormedia.

Witryna meble.pl wchodzi w skład utworzonej przez Cormedia tematycznej sieci reklamowej BUDOWNICTWOonline, realizującej projekty reklamowe dla branży budowlanej. W jej ramach Cormedia skupił witryny, które od lat tworzą ścisłą czołówkę wśród stron zajmujących się tematyką budowlaną.

Hanna LaskowskaCormedia poszerza swoje portfolio

Podziel się!

O autorze

hania