Dom mediowy Cormedia rozpoczął współpracę z firmą Target Press, wydawcą specjalistycznych czasopism dla branży instalatorskiej i budowlanej. Partnerstwo obejmuje obustronną sprzedaż powierzchni reklamowych oraz ścisłą współpracę operacyjną działów handlowych obydwu firm.
Target Press to wydawca specjalistycznych czasopism branżowych kierowanych do właścicieli i pracowników firm usługowych z branży elektrycznej, instalacyjnej i budowlanej. Wydawnictwo prowadzi także cztery specjalistyczne serwisy internetowe: fachowyinstalator.pl, fachowyelektryk.pl, fachowydekarz.pl oraz dachypplaskie.pl. Wszystkie te serwisy wejdą w skład tematycznej sieci reklamowej BUDOWNICTWOonline prowadzonej przez Cormedia.
Zawarte partnerstwo zakłada między innymi wspólną sprzedaż powierzchni reklamowych. Cormedia będzie sprzedawać reklamę na serwisach internetowych Target Press, natomiast wydawnictwo będzie pośredniczyć w sprzedaży reklamy oferowanej przez BUDOWNICTWOonline. Jednym z pierwszych wspólnych działań było przeprowadzenie przez specjalistów Cormedia szkolenia pracowników działu handlowego Target Press w zakresie reklamy online.
– Rozpoczęta z Target Press współpraca ma charakter strategiczny i jest bardzo istotna dla obu firm. Zarówno my, jak i nasz partner liczymy na efekt synergii. Nasze kompetencje i możliwości w obszarze reklamy internetowej w połączeniu z doświadczeniem Target Press na polu wydawniczym powinny zaowocować sukcesem. – mówi Agnieszka Klepacka, dyrektor handlowy Cormedia.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.