CRM GigaCon 2011 – bezpłatna konferencja

Opublikowano: 2 maja 2011. Kategoria: Patronaty. Tagi: ,

Jakie rozwiązania pomogą w utrzymaniu i rozwoju kontaktów z klientami? Jakie możliwości pojawiły się w zakresie Customer Relationship Management? Jeśli chcesz być na bieżąco i posłuchać ciekawych wykładów, przyjdź na VII. edycję konferencji „CRM GigaCon.

CRM GigaCon 2011 - bezpłatna konferencja 1Zakres tematyczny to m.in.:

  • znaczenie CRM dla klientów firmy;
  • kiedy wdrożenie systemu CRM staje się projektem strategicznym – jak uniknąć pułapek i zredukować zagrożenia  doświadczenia z wdrożeń;
  • ewolucja systemów CRM – w którą stronę zmierzają producenci oprogramowania CRM, przykłady, obserwacje, doświadczenia;
  • zarządzanie projektami CRM;
  • integracja systemów CRM i ERP;
  • obsługa klienta, komunikacja i budowanie lojalności;
  • e-business, e-commerce;
  • outsourcing CRM;
  • zarządzanie aplikacjami, Back Office, Front Office, EAI;
  • mobilny CRM.

Na konferencję organizatorzy zapraszają:

  • kierowników działów marketingu i sprzedaży, dyrektorów handlowych;
  • osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną i marketingową;
  • kierowników działów obsługi i kontaktu z klientem;
  • analityków danych o klientach oraz sprzedaży;
  • osoby, odpowiedzialne za rozwój i informatyzację firm, a także selekcję i dobór rozwiązań informatycznych;
  • administratorów sieci, inżynierów systemowych i integratorów, osób zajmujących się analizą wdrożeniową systemów klasy CRM.

Czas i miejsce: 24 maja, Warszawa, Courtyard by Marriott

Udział w konferencji jest bezpłatny. Jedynym warunkiem uczestnictwa jest wcześniejsza rejestracja na stronie wydarzenia: gigacon.org/crm

Firmy, zainteresowane prezentacją rozwiązań i usług podczas konferencji, organizatorzy zapraszają do kontaktu.

Koordynator projektu:

Weronika Szczubełek
SW Konferencje Sp. z o.o. Sp.k.
weronika.szczubelek@software.com.pl
22 4273645

Dawid ZarazińskiCRM GigaCon 2011 – bezpłatna konferencja

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.