Na zlecenie firmy farmaceutycznej KRKA, agencja HYPERmedia przeprowadziła kampanię internetową promującą produkowane przez firmę preparat Lecytyna E. Wyniki kampanii – wskaźnik CTR o wartości 5% – potwierdza wysoką skuteczność Internetu jako kanału również dla promocji produktów farmaceutycznych.
Polskie przedstawicielstwo słoweńskiej firmy KRKA po raz pierwszy zdecydowało się na przeprowadzenie kampanii internetowej na rzecz swoich farmaceutyków. Kampania miała na celu wypromowanie w Internecie Lecytyny E, farmaceutyku wspomagającego koncentrację i umiejętność zapamiętywania. Za przeprowadzenie kampanii odpowiedzialna była agencja interaktywna HYPERmedia.
Ze względu na grupę docelową, do promocji agencja wytypowała serwis http://www.nauka.pl popularny wśród uczniów i studentów. To na stronach tego właśnie serwisu zamieszczone zostały bannery, rozesłany został mailing do subskrybentów Nauki oraz ukazały się artykułu sponsorowane.
Wybór okazał się bardzo trafny. W banner promujący leki klikneło 5% wszystkich użytkowników, którym została wyświetlona reklama. To bardzo wysoki odsetek (CTR – Click Through Rate), niespotykany na co dzień w reklamowych kampaniach internetowych.
Dzięki przeprowadzonej akcji, zgodnie ze swoim zamiarem KRKA uzyskała ponadto ważne informacje marketingowe. Odpowiedzi na pytania pomagające w planowaniu działań marketingowych 1200 internautów udzieliło w ankietach. Odpowiadali, czy używają tego typu leków oraz co ewentualnie mogłoby być powodem zakupu podobnych produktów. Ankieta okazała się ponadto sposobem na pozyskanie adresów e-mail osób zainteresowanych, które mogą zostać wykorzystane w dalszych działaniach marketingowych.
htttp://www
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.