Cyfrowy Polsat, z myślą o poszerzeniu sieci sprzedaży usług zintegrowanych (telewizja, telefon, Internet), zakupił za kwotę 24,6 mln złotych 45% udziałów w spółce posiadającej trzeciego pod względem wielkości dystrybutora usług telefonii mobilnej w Polsce – mPunkt. Docelowo Cyfrowy Polsat zamierza nabyć pakiet większościowy w spółce będącej właścicielem mPunktu, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów na dokonanie transakcji.
Jest to kolejny ważny krok w realizacji naszej strategii multioperatora, polegający na rozwoju sieci sprzedaży usług zintegrowanych, które planujemy wprowadzić w 2010 r. Wierzymy, że doświadczony zespół mPunktu przyczyni się do szybkiego rozwoju całej naszej sieci, a profesjonalne centrum szkoleniowe, którym dysponuje zapewni regularne podnoszenie kwalifikacji z zakresu telekomunikacji przez wszystkich naszych przedstawicieli handlowych – powiedział Dominik Libicki, Prezes Zarządu w Cyfrowym Polsacie SA.
Chciałbym podkreślić, że planujemy kontynuować współpracę mPunktu z Polkomtel SA. Co więcej, jesteśmy gotowi bardzo silnie wspierać sprzedaż produktów i usług Polkomtela, ponieważ wprowadzane przez Cyfrowy Polsat usługi zintegrowane nie będą stanowiły bezpośredniej konkurencji dla pojedynczych usług telekomunikacyjnych sprzedawanych przez tego operatora – dodał Dominik Libicki.
Przychody mPunktu wyniosły w 2008 r. 571 mln zł (wzrost o 19% w porównaniu do 2007 r.), EBITDA wyniosła 9,4 mln zł (wzrost o 46% w porównaniu do 2007 r.) zaś marża EBITDA wyniosła 1,6% (w porównaniu do 1,3% w 2007 r.). W I połowie 2009 r. przychody mPunktu wyniosły 238 mln zł, EBITDA wyniosła 4,8 mln zł a marża EBITDA 2%. Zysk netto wypracowany przez Spółkę w 2008 wyniósł 1,9 mln zł, oraz 1,5 mln zł w I połowie 2009 r. Spółka na dzień dzisiejszy nie posiada żadnego zadłużenia.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!