Cykl życia kampanii a badania online

Opublikowano: 13 czerwca 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Gemius rozpoczyna jutro szkolenia dla domów mediowych. „Cykl życia kampanii”, pierwsze szkolenie organizowane przez firmę Gemius Polska, ma na celu zaprezentowanie, w jaki sposób poszczególne narzędzia i metody badawcze wspierają każdy etap kampanii reklamowej.

„Które kreacje wybrać?”, „Do kogo faktycznie dotrze moja kampania?”, „Jak moja kampania wpływa na nastawienie klientów do marki oraz jakie są powody jej wyboru?” – to pytania, na które musi sobie odpowiedzieć każdy, kto planuje kampanię reklamową. Szkolenie „Cykl życia kampanii”, organizowane przez firmę Gemius Polska dla domów mediowych, ma na celu zaprezentowanie, w jaki sposób poszczególne narzędzia i metody badawcze wspierają każdy etap kampanii reklamowej.

Pierwsze takie szkolenie odbędzie się 14 czerwca br. w Warszawie i będzie miało charakter zamknięty. W przyszłości Gemius planuje włączyć je do swojej oferty adresowanej do wszystkich podmiotów wykorzystujących Internet w celach reklamowych.

Cykl życia kampanii a badania online 1

Szkolenie „Cykl życia kampanii” zostało opracowane specjalnie z myślą o potrzebach domów mediowych. Uczestnicy szkolenia otrzymają rzetelną informację i praktyczną wiedzę na temat możliwości wykorzystania poszczególnych narzędzi i metod badawczych na wszystkich etapach kampanii reklamowej – od momentu jej zainicjowania, poprzez jej realizację, do etapu mierzenia efektywności i wyciągania wniosków.

– Cykl szkoleń dla domów mediowych, które rozpoczynamy ma na celu zaprezentowanie korzyści i treści, jakie dostarczają realizowane przez nas badania. Chcemy przekonać biorących udział w szkoleniu, że zastosowanie odpowiednich narzędzi i analiza ich wyników wspierają proces tworzenia, realizacji, oceny i rozliczania kampanii reklamowych – mówi Dominika Poleszak z Gemius Polska, prowadząca szkolenie.

Szkolenie obejmie trzy bloki tematyczne – „narodziny”, „dorastanie” i „dojrzałość”, odwołujące się do poszczególnych etapów cyklu życia kampanii reklamowych. Dodatkowo spotkanie będzie stanowiło okazję do wymiany wiedzy i doświadczeń pomiędzy przedstawicielami  domów mediowych.

Hanna LaskowskaCykl życia kampanii a badania online

Podziel się!

O autorze

hania