Cztery kółka w Gery.pl

Opublikowano: 18 lutego 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Polski Portal Tematyczny Gery.pl uruchomił nowy serwis poświęcony szeroko rozumianej motoryzacji – moto.Gery.pl. Powstanie serwisu moto.Gery.pl jest efektem współpracy nawiązanej z firmą Internet Service S.A. , właścicielem wortalu mojeauto.pl.

Dzięki nawiązaniu współpracy użytkownicy Gery.pl uzyskają dostęp do największej i najdokładniejszej bazy modeli samochodów nowych, a także najświeższych informacji ze świata motoryzacji.

– Współpraca z mojeauto.pl wzbogaciła nasz portal o nowe, bardzo przydatne i atrakcyjne treści. Uruchomienie nowego serwisu pozwoli odpowiedzieć na potrzeby zmotoryzowanej części użytkowników naszego portalu a także licznych pasjonatów motoryzacji. Zintegrowanie serwisu moto.Gery.pl z naszym cieszącym się znaczną popularnością forum, pomoże także w zbudowaniu aktywnej społeczności zainteresowanej tematyką motoryzacyjną – mówi Gerard Grech, dyrektor Gery.pl.

Zmodernizowany moto.Gery.pl wykorzystuje – jak większość serwisów skupionych w Polskim Portalu Tematycznym Gery.pl – forum, ogłoszenia oraz rozbudowany katalog stron poświęconych danej tematyce. W myśl porozumienia w portalu Gery.pl zostały zaimplementowane mechanizmy serwisu mojeauto.pl, umożliwiające wybór, konfigurację i zamówienie nowego samochodu.

– Mamy znane i cenione narzędzie ułatwiające wybór samochodu. Dzięki temu gromadzimy coraz większą grupę naszych stałych użytkowników. Chcemy jednak, aby grupa ta była jak największa i mam nadzieję że obecność na portalu Gery.pl do tego się przyczyni – mówi Szymon Siwek, szef marketingu Internet Service S.A., operatora mojeauto.pl.

Sylwester KozakCztery kółka w Gery.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.