Czyste brzmienie Garniera po raz szósty

Opublikowano: 24 września 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Rozpoczęła się 6. edycja coraz popularniejszej kampanii promocyjnej – „Garnier Czyste Brzmienie”. Na jej finał przewidziano wielką imprezę muzyczną, o miejscu której zadecydują sami internauci.
Kampania „Garnier Czyste Brzmienie” promuje serię kosmetyków marki Garnier o nazwie Czysta Skóra, która przeznaczona jest do pielęgnacji i oczyszczania twarzy. Tradycyjnie już centralnym miejscem akcji jest Internet, a konkretnie serwis GarnierCzysteBrzmienie.pl. Tym razem zarejestrowani w nim użytkownicy mogą wziąć udział aż w trzech konkursach, które wspierają 6. edycję „Czystego Brzmienia” – „Zostań DJ’em!” (internauci tworzą muzyczne miksy, a najlepsze z nich znajdą się na specjalnej płycie), „Graj o nagrody” (program lojalnościowy z mnóstwem nagród) oraz „Aktywne Miasto” (miasto z największą liczbą punktów będzie gościć imprezę muzyczną „Garnier Czyste Brzmienie”). Największe emocje w każdej edycji „Czystego Brzmienia” wywoływał konkurs „Zostań DJ’em”. Do głównej nagrody pretendowało w przeszłości nawet kilkanaście tysięcy miksów. W tym roku może być ich nawet 30 tyś.

W najnowszej odsłonie kampanii, serwis GarnierCzysteBrzmienie.pl jest jeszcze bardziej interaktywny i multimedialny. Internauci dostali narzędzie do zaawansowanego tworzenia muzycznych miksów – jest możliwość określenia ich długości, ustawienia głośności dla poszczególnych loopów i sterowanie balansem kanałów. Serwis oferuje także multimedialne gadżety (wygaszacze, tapety, skórkę do Winampa) oraz fachowe porady dermatologa. Witryna przygotowana została przez agencję REDage, która odpowiada również za stworzenie kreacji reklamowych akcji w Internecie.

– Przygotowany przez nas serwis ma swoją filozofię – wywołać emocje poprzez zabawęi stworzyć więź z marką. –  mówi Eliza Łuczak-Hołowczyc, Managing Director agencji REDage.  – Poprzednie edycje kampanii przyciągały maksymalnie 300-400 tysięcy użytkowników Internetu. W tym roku spodziewamy się przekroczyć liczbę pół miliona. – dodaje.

Do współpracy promocyjnej włączyło się Radio ESKA, na antenie którego (sobotni program ESKA LIVE RMX) DJ Puoteck będzie rozmawiał z autorami najlepszych miksów ze strony garnierczystebrzmienie.pl.  W finałowej edycji programu ESKA LIVE RMX poznamy również zwycięzcę konkursu ZOSTAŃ DJ-EM.

Akcja „Garnier Czyste Brzmienie” potrwa do końca października. Oprócz kampanii reklamowej w Internecie, emitowane są także spoty w telewizjach: TVP1, TVN i Polsat.

www.garnierczystebrzmienie.pl

Hanna LaskowskaCzyste brzmienie Garniera po raz szósty

Podziel się!

O autorze

hania