Firma Danone uruchomiła internetową stronę edukacyjno-rozrywkową skierowaną do matek dzieci w wieku przedszkolnym. Nowa odsłona serwisu www.danonki.pl powstała przy zaangażowaniu szeregu specjalistów od marketingu interaktywnego, a także psychologów, pedagogów i lekarzy. Za projekt odpowiedzialna jest agencja interaktywna OS3 multimedia.
– W naszym nowym serwisie rodzice znajdą szereg porad na temat opieki nad dzieckiem oraz pomysły na zabawy ze swoimi pociechami. Pomoce dydaktyczne po wydrukowaniu wykorzystywane są we wspólnych zajęciach. Dzięki temu dzieci będą mogły spędzać czas na rozwijającej zabawie z rodzicami zamiast przed monitorem komputera – powiedziała Anna Bachulska, Associate Brand Manager, Danone Sp. z o.o.
Strona podzielona została na trzy główne działy. Pierwszy, którego menu oparte zostało na znanym wierszyku dziecięcym, zawiera wskazówki na temat zdrowego żywienia i stylu życia oraz porady pediatry i ortopedy. Drugi dział zawiera szereg zabaw i pomocy dydaktycznych, które mają wspomóc mamy w zapewnieniu swoim pociechom rozwojowej zabawy i budowaniu zdrowych nawyków. Ostatni dział zawiera część produktową poświęconą serkom Danonki oraz promocjom. Serwis będzie co miesiąc wzbogacany o nową zawartość, taką jak artykuły, porady, kolorowanki, quizy oraz zabawy logiczne.
Serwis www.danonki.pl jest kolejnym projektem o tematyce dziecięcej zrealizowanym przez agencję interaktywną OS3 multimedia. Agencja OS3 multimedia jest częścią grupy medialnej OS3 group.
http://www.danonki.pl
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.