W wyniku partnerskiej współpracy firmy Dotpay oraz systemu płatności elektronicznych PayPal, sklepy internetowe mogą akceptować płatności PayPal, uruchamiając taką opcję w panelu płatności Dotpay.
PayPal to kolejna forma płatności elektronicznych oferowanych przez Dotpay, dzięki której zakupy w Internecie zapewniają klientom wysoki poziom komfortu i bezpieczeństwa. Wdrożenie akceptacji nowej formy płatności jest bardzo łatwe i szybkie. Cały proces nie wymaga prac integracyjnych — wystarczy kilka prostych kroków (założenie, akceptacja i weryfikacja konta PayPal oraz konfiguracja dostępu).
PayPal to system sprawdzony przez miliony użytkowników na całym świecie. Doskonale spełnia oczekiwania obu stron elektronicznego handlu, czyli jest świetnym rozwiązaniem zarówno dla kupujących, jak i sprzedających — użytkowników międzynarodowych platform aukcyjnych czy właścicieli sklepów internetowych. Obsługa transakcji PayPal w systemie Dotpay jest całkowicie bezpłatna – Dotpay nie pobiera żadnych opłat ani prowizji za obsługę płatności PayPal.
Przez pierwsze trzy miesiące płatności PayPal udostępniane w systemie Dotpay objęte są promocyjnymi warunkami finansowymi: wysokość prowizji pobieranej przez system PayPal została obniżona do 2,5% + 0,30 zł od transakcji.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.