W wyniku partnerskiej współpracy firmy Dotpay oraz systemu płatności elektronicznych PayPal, sklepy internetowe mogą akceptować płatności PayPal, uruchamiając taką opcję w panelu płatności Dotpay.
PayPal to kolejna forma płatności elektronicznych oferowanych przez Dotpay, dzięki której zakupy w Internecie zapewniają klientom wysoki poziom komfortu i bezpieczeństwa. Wdrożenie akceptacji nowej formy płatności jest bardzo łatwe i szybkie. Cały proces nie wymaga prac integracyjnych — wystarczy kilka prostych kroków (założenie, akceptacja i weryfikacja konta PayPal oraz konfiguracja dostępu).
PayPal to system sprawdzony przez miliony użytkowników na całym świecie. Doskonale spełnia oczekiwania obu stron elektronicznego handlu, czyli jest świetnym rozwiązaniem zarówno dla kupujących, jak i sprzedających — użytkowników międzynarodowych platform aukcyjnych czy właścicieli sklepów internetowych. Obsługa transakcji PayPal w systemie Dotpay jest całkowicie bezpłatna – Dotpay nie pobiera żadnych opłat ani prowizji za obsługę płatności PayPal.
Przez pierwsze trzy miesiące płatności PayPal udostępniane w systemie Dotpay objęte są promocyjnymi warunkami finansowymi: wysokość prowizji pobieranej przez system PayPal została obniżona do 2,5% + 0,30 zł od transakcji.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.