W wyniku partnerskiej współpracy firmy Dotpay oraz systemu płatności elektronicznych PayPal, sklepy internetowe mogą akceptować płatności PayPal, uruchamiając taką opcję w panelu płatności Dotpay.
PayPal to kolejna forma płatności elektronicznych oferowanych przez Dotpay, dzięki której zakupy w Internecie zapewniają klientom wysoki poziom komfortu i bezpieczeństwa. Wdrożenie akceptacji nowej formy płatności jest bardzo łatwe i szybkie. Cały proces nie wymaga prac integracyjnych — wystarczy kilka prostych kroków (założenie, akceptacja i weryfikacja konta PayPal oraz konfiguracja dostępu).
PayPal to system sprawdzony przez miliony użytkowników na całym świecie. Doskonale spełnia oczekiwania obu stron elektronicznego handlu, czyli jest świetnym rozwiązaniem zarówno dla kupujących, jak i sprzedających — użytkowników międzynarodowych platform aukcyjnych czy właścicieli sklepów internetowych. Obsługa transakcji PayPal w systemie Dotpay jest całkowicie bezpłatna – Dotpay nie pobiera żadnych opłat ani prowizji za obsługę płatności PayPal.
Przez pierwsze trzy miesiące płatności PayPal udostępniane w systemie Dotpay objęte są promocyjnymi warunkami finansowymi: wysokość prowizji pobieranej przez system PayPal została obniżona do 2,5% + 0,30 zł od transakcji.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.