Deutsche Telekom wkracza na TelArenę

Opublikowano: 4 lipca 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Deutsche Telekom (DT) jest kolejnym operatorem, który od kliku dni walczy o połączenia użytkowników FreecoNet.
Pojawienie się DT na TelArenie od razu spowodowało spadki cen na numery niezarejestrowane we FreecoNet, głównie na połączenia międzynarodowe. Obecnie ceny te wynoszą od 5 groszy brutto za minutę. Naliczanie wszystkich rozmów jest sekundowe.

Wkrótce do grona operatorów na TelArenie – Crowley, Deutsche Telekom, EuroTelekom, GTS Energis, Netia – powinien dołączyć kolejny spośród największych polskich operatorów niezależnych. Tym samym walka o połączenia na TelArenie powinna stać się jeszcze bardziej interesująca.

FreecoNet to rozwiązanie integrujące usługi wielu operatorów w jednej platformie. Operatorzy obecni na TelArenie (usługa FreecoNet) walczą o każde połączenie na numery niezarejestrowane we FreecoNet. Zawsze wygrywa ten, który zaoferuje najniższą stawkę w danym kierunku. Pomiędzy numerami zarejestrowanymi we FreecoNet rozmowy są darmowe (nie ma znaczenia, od jakiego operatora pochodzą zarejestrowane numery i w jakich krajach mieszkają ich użytkownicy). Przynależność do FreecoNet jest przez pierwsze 3 miesiące darmowa, a potem kosztuje 1,95 zł brutto na miesiąc.

Użytkownikiem FreecoNet może zostać każdy, kto dysponuje stałym dostępem do Internetu. Dzwonić można albo za pośrednictwem komputera (za pomocą darmowego oprogramowania i słuchawek z mikrofonem), albo przez zwykły telefon podłączony do specjalnego urządzenia, tzw. bramki VoIP (kosztuje ok. 150-250 zł brutto, ale FreecoNet dotuje zakup tej bramki w momencie pierwszego doładowania konta kwotą powyżej 100 zł).

Sylwester KozakDeutsche Telekom wkracza na TelArenę

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.