Jedynie kilka procent użytkowników korzysta z zaawansowanych funkcji i pełnych możliwości smartfonów. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Digital One, jest to spowodowane przede wszystkim brakiem odpowiedniej wiedzy.
Na podstawie przeprowadzonych analiz zespół Digital One przygotował strategię sprzedaży smartfonów przez Internet. W pierwszej kolejności realizowane są dwa projekty dla telefonów firmy HTC. Modele Touch HD i Magic oferowane przez Orange to bardzo nowoczesne urządzenia, które poza doskonałym połączeniem z siecią (transmisje: GPRS, EDGE i UMTS, HSDPA) umożliwiają m.in. przeglądanie dokumentów Word, Excel i PDF (HTC Magic) oraz edycję dokumentów pakietu Microsoft Office Mobile – Word, Excel, PPT (HTC Touch HD), synchronizację wszystkich kont email, oglądanie filmów i zdjęć w wysokiej rozdzielczości na dużych (3,8 i 3,2 cala) wyświetlaczach, korzystnie z nawigacji satelitarnej etc. Jednak nieliczni posiadacze tak zaawansowanych technologicznie aparatów wiedzą o ich możliwościach i potrafią je wykorzystać w praktyce.
Drugi kluczowy element projektu to afiliacyjna kampania sprzedażowa, gdzie podstawę stanowi nowoczesny landing page. Strona posiada sekwencję wideo, prezentującą wybrane zalety aparatu a także podkreśla wyjątkowo atrakcyjną ofertę handlową, która ma pozyskać nowych klientów na usługi B2B Orange.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.