Digital One i Pepsi Cola General Bottlers współpracują przy letnich akcjach promocyjnych. Tym razem fani Pepsi mają okazję przekonać się o zaletach siatkonogi plażowej.
Przy wsparciu największych światowych gwiazd piłki nożnej, Pepsi zachęca konsumentów do gry w Footvolley. Na stronie www.pepsi.pl/football udostępniono wiele materiałów wideo – wypowiedzi na temat tej dyscypliny sportu wszystkich piłkarzy, zaproszonych do udziału w filmie reklamowym, relację z planu zdjęciowego. Poza tym internauci znajdą zasady gry, opisy poszczególnych technik a także grę zręcznościową. Od maja prowadzone są również działania promocyjne związane z wymianą kodów spod nakrętek napojów Pepsi Cola, Pepsi Max, Pepsi Light, Pepsi Twist. Kody można rejestrować na stronie do końca sierpnia, a wszyscy, którym pomysł gry w siatkonogę przypadł do gustu, mogą spróbować swoich sił w amatorskim turnieju. Turniej oraz mecz pokazowy obędą się podczas Mistrzostw Świata w Siatkówce Plażowej w Starych Jabłonkach między 4 a 9 sierpnia tego roku. Wszystkie szczegóły znajdują się na stronie www.pepsi.pl/mistrzostwasiatkowki/, przygotowanej przez Digital One.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.