digital One, wraz z agencją Euro RSCG Warsaw, wspiera kampanię WWF Polska na rzecz ograniczenia nielegalnego handlu ginącymi gatunkami zwierząt.
Akcja „Nie kupuj pamiątek ze zwierząt – pomóż ocalić ginące gatunki” jest trzecim etapem kampanii prowadzonej przez międzynarodową organizację ekologiczną WWF, skierowanym do polskich turystów przywożących z podróży pamiątki wykonane z roślin i zwierząt znajdujących się pod ochroną.
Prowadzone w czerwcu i lipcu tego roku przez WWF Polska działania uświadamiające społeczeństwu skalę problemu, objęły zarówno organizację pojedynczych eventów (wystawa fotografii) jak i szeroko zakrojoną akcję informacyjną. Na lotniskach i w biurach podróży udostępniono ulotki z listą produktów, których nie należy kupować. Kampanii towarzyszyły również plakaty i reklamy w prasie turystycznej, a w Internecie pojawiły się wykonane przez digital One banery, prowadzące na strony www.wwf.pl.
Udział digital One w ekologicznej kampanii WWF Polska jest kolejnym już projektem agencji realizowanym na rzecz ochrony przyrody. Wcześniejsze działania pro publico bono skupione były wokół podobnej tematyki.
http://www.wwf.pl
http://www.digitalone.pl
Wpisy promowane
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
- Projektowanie aplikacji – z jakimi wyzwaniami spotykają się specjaliści?Wyzwaniem dla specjalistów IT jest konieczność tworzenia produktów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w tym rozwiązań z zakresu machine learning i ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.