Direct Traffic certyfikowany przez Onet.pl i Google

Firma Direct Traffic jako pierwsza w Polsce uzyskała certyfikat „Złotego Partnera Ad market” w programie partnerskim OnetBoksy. Tym samym firma posiada certyfikaty Onet.pl i Google w zakresie prowadzenia kampanii reklamowych w modelu Pay Per Click.
Certyfikat „Złotego Partnera Ad market” przyznawany jest przez Onet.pl firmom, które współpracują z portalem w zakresie prowadzenia i obsługi działań reklamowych typu Pay Per Click. Warunkiem otrzymania certyfikatu jest udokumentowane zarządzanie odpowiednio wysokimi budżetami reklamowymi w kampaniach OnetBoksy i zdanie specjalnego egzaminu. Certyfikaty po stronie Direct Traffic otrzymały trzy osoby: Agnieszka Zatorska, Przemysław Cyluk oraz Marcin Bogdański.

„Jesteśmy pierwszą w Polsce firmą, która posiada certyfikaty dwóch największych graczy w zakresie reklamy kontekstowej – Google i Onet.pl. To potwierdza nasze wysokie kwalifikacje w obszarze marketingu wyszukiwarek.” – powiedział Piotr Ziółkowski, CEO firmy Direct Trffic.

Certyfikat „Złotego Partnera Ad market” upoważnia firmę do posługiwania się logo partnera programów Onet Boksy i Onet Banery i jest odnawiany każdego roku, o ile nadal spełnione są wymagania stawiane przez Onet.pl.

www.directtraffic.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top