Direct Traffic certyfikowany przez Onet.pl i Google

Firma Direct Traffic jako pierwsza w Polsce uzyskała certyfikat „Złotego Partnera Ad market” w programie partnerskim OnetBoksy. Tym samym firma posiada certyfikaty Onet.pl i Google w zakresie prowadzenia kampanii reklamowych w modelu Pay Per Click.
Certyfikat „Złotego Partnera Ad market” przyznawany jest przez Onet.pl firmom, które współpracują z portalem w zakresie prowadzenia i obsługi działań reklamowych typu Pay Per Click. Warunkiem otrzymania certyfikatu jest udokumentowane zarządzanie odpowiednio wysokimi budżetami reklamowymi w kampaniach OnetBoksy i zdanie specjalnego egzaminu. Certyfikaty po stronie Direct Traffic otrzymały trzy osoby: Agnieszka Zatorska, Przemysław Cyluk oraz Marcin Bogdański.

„Jesteśmy pierwszą w Polsce firmą, która posiada certyfikaty dwóch największych graczy w zakresie reklamy kontekstowej – Google i Onet.pl. To potwierdza nasze wysokie kwalifikacje w obszarze marketingu wyszukiwarek.” – powiedział Piotr Ziółkowski, CEO firmy Direct Trffic.

Certyfikat „Złotego Partnera Ad market” upoważnia firmę do posługiwania się logo partnera programów Onet Boksy i Onet Banery i jest odnawiany każdego roku, o ile nadal spełnione są wymagania stawiane przez Onet.pl.

www.directtraffic.pl

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry