Od sierpnia dwie witryny Discovery Polska dołączyły do sieci reklamy internetowej IDMnet. W ciągu miesiąca obie witryny odwiedza około 100 000 użytkowników z Polski. Serwisy te wzmocnią kategorię Informacje oraz staną się częścią kategorii witryn Premium, która będzie grupować najbardziej atrakcyjne brandy (W skład kategorii wejdą min. Newsweek, Puls Biznesu, Twój Styl, Auto Świat) sieci IDMnet.
„Tworzenie kategorii Premium to wyjście naprzeciwko potrzebom reklamodawców, dla których bardzo ważny jest kontekst w jakim będzie pokazywana ich reklama” – mówi Maciej Musioł, Dyrektor ds. Sprzedaży w IDMnet. Na serwisach Discovery i Animal Planet znajdziemy informacje na temat najnowszych odkryć naukowych, interesujące reportaże wraz ze znakomitymi zdjęciami.
http://www.discoverychannel.pl
http://www.animalplanet.pl
http://planner.idmnet.pl
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!