„Jak nazywa się australijska broń miotana wielokrotnego użytku” – każdego kto zna odpowiedź na pytanie i interesuje się marketingiem bezpośrednim zapraszamy do wzięcia udziału w quizie SMSowym przygotowanym przez agencję marketingu mobilnego MobiJOY! z okazji Dni Marketingu Bezpośredniego „Boomerang”.
Uczestnicy V edycji Międzynarodowych Dni Marketingu Bezpośredniego „Boomerang”, organizowanych wspólnie przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) oraz Eskadrę, będą SMSem na bieżąco otrzymywać dodatkowe informacje o imprezie. Dotyczy to zwłaszcza relacji z towarzyszącego spotkaniu seminarium Pryzmat, ewentualnych zmian w harmonogramie i wiadomości o specjalnych wydarzeniach mających miejsce na stoiskach targowych. System konferencyjny został zaprojektowany przez agencję marketingu mobilnego MobiJOY!
„Pomyśleliśmy, że smsowy system konferencyjny będzie nie tylko doskonałym medium do przekazywania informacji na temat przebiegu konferencji, lecz przede wszystkim praktyczną demonstracją możliwości marketingowych, jakie daje ten ciągle nowatorski kanał komunikacyjny. Mamy nadzieję, że spodoba się również uczestnikom „Boomerangu” – powiedziała Joanna Buchwald, Dyrektor Zarządzający z Eskadra Sp. z o.o.
Dodatkową atrakcją imprezy będzie interaktywny quiz SMSowy. Zadaniem uczestników będzie udzielenie w jak najkrótszym czasie odpowiedzi na pięć pytań z zakresu bardzo szeroko rozumianego marketingu bezpośredniego. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody: aparaty fotograficzne ufundowane przez MobiJOY!.
„Komunikacja mobilna, w tym przede wszystkim SMS jest szybkim i precyzyjnym narzędziem marketingowym, dla którego nieustannie powstają nowe zastosowania. Mam nadzieję, że uczestnicy tegorocznych Międzynarodowych Dni Marketingu Bezpośredniego będą mogli o tym nie tylko podyskutować, lecz także się przekonać – powiedział Piotr Długiewicz z MobiJoY!.
Wpisy promowane
- Integracja danych z różnych źródeł jako klucz do sukcesu e-commerceW dzisiejszym świecie e-commerce dane stanowią jedno z najważniejszych aktywów biznesowych. Firmy zbierają informacje z różnych źródeł – od systemów ...
- Kiedy warto zacząć inwestować – najlepszy moment na wejście na giełdęInwestowanie to jeden z najskuteczniejszych sposobów na budowanie długoterminowego majątku. W dobie rosnącej świadomości finansowej coraz więcej osób zastanawia się, ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.