Serwis grono.net nawiązał współpracę partnerską z wytwórnią Warner Bros. Będzie ona polegać na organizacji pokazów przedpremierowych największych kinowych hitów, na które zapraszani będą także aktywni Gronowicze.
Serwis grono.net podpisał umowę partnerską z wytwórnią Warner Bros. Rozpoczęta w maju tego roku współpraca polegać będzie na organizowaniu przez Grono pokazów przedpremierowych wybranych filmów w sieci kin Silver Screen, a także na ich promocji w serwisie. Przewidziano pokazy kilkunastu filmów od maja do grudnia 2007 roku. Akcja zaplanowana została przez Zed Digital, departament mediów interaktywnych grupy ZenithOptimedia, w ścisłej współpracy z Grono.net. i siecią reklamową Ad.net.
Dla każdego z filmów utworzone zostało specjalne grono tematyczne. Ich uczestnicy będą mieli możliwość wygrania gadżetów związanych z produkcjami, a także zaproszeń na pokazy przedpremierowe. Na gronach będzie też działać ambasador Warner Bros., który będzie odpowiadać za stronę merytoryczną i animowanie dyskusji.
– Akcja pokazuje ogrom możliwości wykorzystania serwisów społecznościowych w działaniach opartych na zasadzie marketingu szeptanego. Jest to olbrzymi krok od standardowych kampanii w internecie do działań w nurcie Web 2.0 – mówi Monika Jankowska, interactive account manager Zed Digital.
W ramach współpracy odbył się już pierwszy pokaz – 28 maja w warszawskim Silver Screenie można było obejrzeć film Oceans’13, którego oficjalna premiera przewidziana jest na 8 czerwca 2007. Na seans zaproszeni zostali Gronowicze, którzy wygrali zaproszenia w serwisie. Kolejny pokaz przedpremierowy odbędzie się 12 czerwca – widzowie będą mogli obejrzeć film Zodiak (premiera 15 czerwca).
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.