Do kina z Grono.net

Serwis grono.net nawiązał współpracę partnerską z wytwórnią Warner Bros. Będzie ona polegać na organizacji pokazów przedpremierowych największych kinowych hitów, na które zapraszani będą także aktywni Gronowicze.
Serwis grono.net podpisał umowę partnerską z wytwórnią Warner Bros. Rozpoczęta w maju tego roku współpraca polegać będzie na organizowaniu przez Grono pokazów przedpremierowych wybranych filmów w sieci kin Silver Screen, a także na ich promocji w serwisie. Przewidziano pokazy kilkunastu filmów od maja do grudnia 2007 roku. Akcja zaplanowana została przez Zed Digital, departament mediów interaktywnych grupy ZenithOptimedia, w ścisłej współpracy z Grono.net. i siecią reklamową Ad.net.

Dla każdego z filmów utworzone zostało specjalne grono tematyczne. Ich uczestnicy będą mieli możliwość wygrania gadżetów związanych z produkcjami, a także zaproszeń na pokazy przedpremierowe. Na gronach będzie też działać ambasador Warner Bros., który będzie odpowiadać za stronę merytoryczną i animowanie dyskusji.

– Akcja pokazuje ogrom możliwości wykorzystania serwisów społecznościowych w działaniach opartych na zasadzie marketingu szeptanego. Jest to olbrzymi krok od standardowych kampanii w internecie do działań w nurcie Web 2.0 – mówi Monika Jankowska, interactive account manager Zed Digital.

W ramach współpracy odbył się już pierwszy pokaz – 28 maja w warszawskim Silver Screenie można było obejrzeć film Oceans’13, którego oficjalna premiera przewidziana jest na 8 czerwca 2007. Na seans zaproszeni zostali Gronowicze, którzy wygrali zaproszenia w serwisie. Kolejny pokaz przedpremierowy odbędzie się 12 czerwca – widzowie będą mogli obejrzeć film Zodiak (premiera 15 czerwca).

www.grono.net

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top