Dobra sprzedaż reklamowa NetSprinta

Reklamodawcy często zadają sobie pytanie- czy wybrać reklamę opartą na bannerach (lub zbliżonej formie) czy tekstową- nieco bardziej „suchą”, jednak pozwalającą przekazać nieco więcej treści.

Model reklam tekstowych sprzedawanych w wyszukiwarkach najbardziej widoczny jest w Google’u- obecnie jednej z najczęściej odwiedzanych wyszukiwarek. Google sprzedaje reklamę za około 2-4 mln dolarów miesięcznie.

Polski rynek reklamy w całym 2001 roku szacowany był na około 25 mln zł. Rok 2002 ma przynieść przychody rzędu 35-40 mln zł, ile przypada na reklamę tekstową ”

Łukasz Lewandowski, product manager NetSprint.pl stwierdza „Rynek reklamy internetowej w Polsce jest bardziej dojrzały niż się powszechnie sądzi. Aktualnie prowadzimy w NetSprincie ponad 100 kampanii opartych o Link Sponsorowany, zainteresowanie reklamą w wyszukiwarce ciągle rośnie i z naszych doświadczeń wynika, że reklamodawcy są gotowi płacic za promocję w Sieci, jeżeli tylko zaoferuje się im skuteczne narzędzia, dopasowane do ich rzeczywistych potrzeb. Prawda ta wydaje sie oczywista, ale w polskich realiach niestety nie jest…”

NetSprintowi składam gratulacje z osiągnięcia takich wyników. Niestety, takich gratulacji nie mógłbym złożyć agencji reklamowej, w której zrzeszony jest e-biznes.pl. I tym optymistycznym…

http://www.google.com
http://www.netsprint.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top