Reklamodawcy często zadają sobie pytanie- czy wybrać reklamę opartą na bannerach (lub zbliżonej formie) czy tekstową- nieco bardziej „suchą”, jednak pozwalającą przekazać nieco więcej treści.
Model reklam tekstowych sprzedawanych w wyszukiwarkach najbardziej widoczny jest w Google’u- obecnie jednej z najczęściej odwiedzanych wyszukiwarek. Google sprzedaje reklamę za około 2-4 mln dolarów miesięcznie.
Polski rynek reklamy w całym 2001 roku szacowany był na około 25 mln zł. Rok 2002 ma przynieść przychody rzędu 35-40 mln zł, ile przypada na reklamę tekstową ”
Łukasz Lewandowski, product manager NetSprint.pl stwierdza „Rynek reklamy internetowej w Polsce jest bardziej dojrzały niż się powszechnie sądzi. Aktualnie prowadzimy w NetSprincie ponad 100 kampanii opartych o Link Sponsorowany, zainteresowanie reklamą w wyszukiwarce ciągle rośnie i z naszych doświadczeń wynika, że reklamodawcy są gotowi płacic za promocję w Sieci, jeżeli tylko zaoferuje się im skuteczne narzędzia, dopasowane do ich rzeczywistych potrzeb. Prawda ta wydaje sie oczywista, ale w polskich realiach niestety nie jest…”
NetSprintowi składam gratulacje z osiągnięcia takich wyników. Niestety, takich gratulacji nie mógłbym złożyć agencji reklamowej, w której zrzeszony jest e-biznes.pl. I tym optymistycznym…
http://www.google.com
http://www.netsprint.pl
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.