1,5 mln unikalnych użytkowników miesięcznie, 100 tys. zamieszczonych materiałów i ponad 80 mln ściągniętych filmów to dwumiesięczny bilans funkcjonowania serwisu Wrzuta.pl – polskiego serwisu umożliwiającego zamieszczanie w sieci własnych nagrań wideo, plików muzycznych i zdjęć.
Wrzuta.pl istnieje w sieci od 22 sierpnia br. W krótkim czasie serwis zyskał znaczącą odwiedzalność i stałych użytkowników. Dzięki niemu teraz i polscy internauci otrzymali możliwość dzielenia się ze znajomymi nagraniami wideo, zdjęciami i plikami muzycznymi.
„Cieszy nas dobry start Wrzuty. Dziennie korzysta z niej ponad 100 tysięcy internautów. Serwis był strzałem w dziesiątkę, sądzimy, że udało nam się zaproponować polską alternatywę YouTube, zatrzymać jego wzrost i dla osób produkujących wideo miejscem docelowym. Już wkrótce uruchomimy nowe funkcjonalności, które są oczekiwane przez społeczność tworząca się wokół Wrzuty. Aspirujemy do pozycji niekwestionowanego lidera na rynku serwisów wideo w Polsce. Poprzez emitowane materiały docieramy już do 3 mln internautów” – mówi Krzysztof Sierota, członek Zarządu o2.pl.
Serwis Wrzuta.pl jest częścią platformy komunikacyjnej o2.pl i stanowi uzupełnienie szerokiej oferty rozrywkowej, którą swoim użytkownikom oferuje spółka o2.pl.
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.