Rada Nadzorcza Związku Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska (IAB) zdecydowała o przyjęciu domu mediowego ACR w swoje szeregi jako członka nadzwyczajnego.
IAB działa na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku. Jednym z ważniejszych zadań stowarzyszenia jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania Internetu. IAB ma za zadanie informować o jego potencjale reklamowym, pokazywać skuteczne rozwiązania, tworzyć i prezentować standardy jakościowe, uświadamiać klientom, czego powinni oczekiwać od tego medium i od rynku usług internetowych oraz jakie wymagania powinni stawiać agencjom, świadczącym te usługi.
„Cieszymy się że możemy aktywnie i twórczo włączyć się do prac nad rozwojem i przyszłością polskiego rynku interaktywnego. Wierzymy ze niezależne interaktywne domy mediowe mogą mieć znaczny udział w tworzeniu rynku, ze względu na to, ze często szybciej niż sieciowe struktury reagują na zmiany i nowości na błyskawicznie zmieniającym się rynku mediów interaktywnych.” – mówi Jolanta Zaczek-Sahouhi, prezes zarządu ACR SA.
ACR S.A. jest niezależnym domem mediowym wyspecjalizowanym w mediach interaktywnych. Optymalnie wykorzystuje wszystkie możliwości ekspozycji marki w Internecie. Efektywnie planuje i realizuje wszelkie działania mediowe wpierając je unikalnymi rozwiązaniami w wielu obszarach e-marketingu. Korzysta ze specjalistycznej, wieloletniej wiedzy oraz dotychczasowych doświadczeń w prowadzeniu kampanii mediowych dla wielu znanych marek.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.