Dom Mediowy ACR dołączył do grona członków nadzwyczajnych IAB

Rada Nadzorcza Związku Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska (IAB) zdecydowała o przyjęciu domu mediowego ACR w swoje szeregi jako członka nadzwyczajnego.
IAB działa na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku. Jednym z ważniejszych zadań stowarzyszenia jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania Internetu. IAB ma za zadanie informować o jego potencjale reklamowym, pokazywać skuteczne rozwiązania, tworzyć i prezentować standardy jakościowe, uświadamiać klientom, czego powinni oczekiwać od tego medium i od rynku usług internetowych oraz jakie wymagania powinni stawiać agencjom, świadczącym te usługi.

„Cieszymy się że możemy aktywnie i twórczo włączyć się do prac nad rozwojem i przyszłością polskiego rynku interaktywnego. Wierzymy ze niezależne interaktywne domy mediowe mogą mieć znaczny udział w tworzeniu rynku, ze względu na to, ze często szybciej niż  sieciowe struktury reagują na zmiany i nowości na błyskawicznie zmieniającym się rynku mediów interaktywnych.” – mówi Jolanta Zaczek-Sahouhi, prezes zarządu ACR SA.

ACR S.A. jest niezależnym domem mediowym wyspecjalizowanym w mediach interaktywnych. Optymalnie wykorzystuje wszystkie możliwości ekspozycji marki w Internecie. Efektywnie planuje i realizuje wszelkie działania mediowe wpierając je unikalnymi rozwiązaniami w wielu obszarach e-marketingu. Korzysta ze specjalistycznej, wieloletniej wiedzy oraz dotychczasowych doświadczeń w prowadzeniu kampanii mediowych dla wielu znanych marek.

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry