Głos to doskonałe narzędzie autoprezentacji. Niestety tylko nieliczni wiedzą, jak wykorzystać możliwości swojego głosu, jak mówić, by umiejętnie zaprezentować siebie, wzbudzić zainteresowanie audytorium. W ramach Międzynarodowego Kongresu Kadry, odbędzie się wystąpienie firmy Emissio Centrum Szkolenia i Terapii Głosu.
Nawet najlepiej przygotowany mówca nie zjedna sobie słuchaczy, jeżeli operować będzie słabym, monotonnym czy bełkotliwym głosem. Wiarygodnego i kompetentnego mówcę cechuje przyjemna barwa głosu oraz nośna, pełna ekspresji, wyrazista mowa.
W ramach Międzynarodowego Kongresu Kadry, który odbędzie się w dniach 24-27 listopada 2008 w hotelu Hilton zaprezentowane zostanie wystąpienie firmy Emissio Centrum Szkolenia i Terapii Głosu.
Jeżeli głos jest jednym z Twoich podstawowych narzędzi pracy, chciałbyś posługiwać się nim prawidłowo i skutecznie, przyjdź na szkolenie. Dzięki odpowiednim ćwiczeniom możesz brzmieć pewnie, wiarygodnie i atrakcyjnie.
Międzynarodowy Kongres Kadry to już VII edycja tego prestiżowego wydarzenia dla branży HR. Tym razem odbędzie się pod oficjalnym patronatem American Society for Training and Development (ASTD). Na Kongresie wystąpi ponad 40 zagranicznych i 100 polskich prelegentów. Organizatorzy – Nowoczesna Firma oraz Fundacja Obserwatorium Zarządzania zaproponują 18 ścieżek tematycznych, 4 sesje generalne prowadzone przez światowej sławy ekspertów, ekskluzywna wystawę firm szkoleniowo-doradczych oraz wiele więcej.
– Spodziewamy się ponad 1200 uczestników, w tym około 300 osób z zagranicy – mówi Dorota Milke, menedżer projektu z Fundacji Obserwatorium Zarządzania – będzie to największe wydarzenie branży HR w europie Centralnej!
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.