DougFaberFamily będzie obsługiwać Crowley'a

Opublikowano: 10 kwietnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Crowley Data Poland podpisał umowę z agencją reklamową DougFaberFamily. Umowa dotyczy m.in. realizacji kampanii reklamowej sieci Crowley.

Wybór agencji został dokonany bez przeprowadzenia przetargu. Crowley oparł się na doświadczeniach z zeszłorocznego przetargu, do którego zaproszona była m.in. agencja DougFaberFamily. Umowa jest podpisana na czas nieokreślony. Obejmuje działania ATL i BTL, a także współpracę w zakresie strategicznego planowania komunikacji marketingowej. Obecnie rozpoczynają się prace przygotowawcze do kampanii reklamowej.

„Umowa z Crowley to kolejne potwierdzenie naszych kompetencji w zakresie TMT. Wierzę, że bardzo bliska współpraca strategiczna z Klientem zaowocuje błyskotliwą kampanią.” – mówi Jacek Olechowski, wiceprezes DougFaberFamily.

„Agencję wybraliśmy przede wszystkim ze względu na duże doświadczenie w branży telekomunikacyjnej i ISP. Cały czas mieliśmy również w pamięci pozytywne wrażenie, jakie zrobiły na nas, zaprezentowane w ubiegłym roku koncepcje strategiczne oraz projekty kreacyjne.” – mówi Jacek Kotur, dyrektor marketingu w Crowley Data Poland.

http://www.crowley.pl

Sylwester KozakDougFaberFamily będzie obsługiwać Crowley'a

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.