DougFaberFamily będzie obsługiwać Crowley'a

Crowley Data Poland podpisał umowę z agencją reklamową DougFaberFamily. Umowa dotyczy m.in. realizacji kampanii reklamowej sieci Crowley.

Wybór agencji został dokonany bez przeprowadzenia przetargu. Crowley oparł się na doświadczeniach z zeszłorocznego przetargu, do którego zaproszona była m.in. agencja DougFaberFamily. Umowa jest podpisana na czas nieokreślony. Obejmuje działania ATL i BTL, a także współpracę w zakresie strategicznego planowania komunikacji marketingowej. Obecnie rozpoczynają się prace przygotowawcze do kampanii reklamowej.

„Umowa z Crowley to kolejne potwierdzenie naszych kompetencji w zakresie TMT. Wierzę, że bardzo bliska współpraca strategiczna z Klientem zaowocuje błyskotliwą kampanią.” – mówi Jacek Olechowski, wiceprezes DougFaberFamily.

„Agencję wybraliśmy przede wszystkim ze względu na duże doświadczenie w branży telekomunikacyjnej i ISP. Cały czas mieliśmy również w pamięci pozytywne wrażenie, jakie zrobiły na nas, zaprezentowane w ubiegłym roku koncepcje strategiczne oraz projekty kreacyjne.” – mówi Jacek Kotur, dyrektor marketingu w Crowley Data Poland.

http://www.crowley.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top