07 czerwca 2004 roku rozpoczęto drugi etap wspólnego przedsięwzięcia GE Capital Banku oraz Internetowej Platformy Motoryzacyjnej mojeauto.pl, którego celem jest wspieranie Programu GE pard.
GE pard jest siecią autoryzowanych przez GE Capital Bank dealerów samochodów używanych z terenu całej Polski. Partnerzy Programu oferują samochody objęte gwarancją mechaniczną oraz pakietem ubezpieczeń, a klienci mają możliwość skorzystania z preferencyjnych warunków kredytowania. Warunki zakupu takich aut niewiele się więc różnią od warunków, na jakich oferowane są samochody nowe.
W pierwszym etapie na stronach gepard.mojeauto.pl oraz gepardauto.pl zostały zamieszczone wszelkie niezbędne informacje o możliwości uczestniczenia w Programie GE pard oraz zasadach zakupu samochodu w ramach tego Programu.
Drugi etap polega na udostępnieniu w serwisie mechanizmów wyszukiwania i prezentacji ofert dealerów objętych Programem. W serwisie GE pard utworzono strony dealerów.
Można zapoznać się już z pierwszymi ofertami Partnerów GE pard, a także skorzystać wyszukiwarek ogłoszeń oraz mechanizmów ułatwiających kontakt bezpośrednio z wybranym dealerem. Od 7 czerwca założono już 30 internetowych stron Partnerów, a w ciągu najbliższych dni uruchomionych zostanie kilkadziesiąt kolejnych przyłączeń.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.