Menshealth to serwis polskiej edycji popularnego magazynu propagującego zdrowy styl życia mężczyzn. Menshealth zdradza sposoby na zachowanie dobrego stanu ducha i ciała każdego mężczyzny. Serwis nie sprowadza zainteresowań mężczyzn jedynie do zdjęć samochodów oraz nagich pań. Na stronach menshealth znajdziemy również artykuły poruszające tematykę ojcostwa, braterstwa, a także nie zapomniano o miłośnikach podróży i mocnych wrażeń prezentując wiele metod na aktywne spędzenie urlopu.
Auto Motor i Sport przedstawia wszechstronne testy samochodowe, aktualne informacje o rynku motoryzacyjnym w Polsce i na świecie. Magazyn relacjonuje rajdowe mistrzostwa kraju, mistrzostwa świata, a także inne imprezy motoryzacyjne. W serwisie można odszukać analizy porównawcze poszczególnych marek pojazdów dostępnych na rynku polskim, co przyciąga szczególną uwagę użytkowników nabywających samochód.
Obydwa serwisy wzmocnią pakiet „TOP Panowie” Adnetu, którego miesięczny zasięg przekroczył tym samym 400 000 użytkowników miesięcznie (wg Gemius Audience 05.2004).
„Menshealth to propozycja dla klientów zainteresowanych obecnością na serwisach poświęconych męskiemu stylowi życia. Emisja reklam w tym miejscu traktowana jest nie tylko jako promocja konkretnego produktu, chodzi również o prestiż, promocję marki. Odczuwamy coraz silniejsze zainteresowanie reklamodawców tego typu witrynami, nie ma zaś ich zbyt wiele w polskim Internecie. Tym bardziej cieszy nas rozpoczęcie współpracy z Menshealth.”
Auto Motor Sport to dobrze dopasowany serwis skierowany do miłośników samochodów. Wraz z coraz większymi inwestycjami firm motoryzacyjnych w reklamę on-line potrzeba nam coraz nowego miejsca na kampanie realizowane dla naszych klientów” – Adam Kwaśniewski, Dyrektor Handlowy sieci reklamowej Ad.net.
http://www.menshealth.pl
http://www.auto.mpp.pl
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.