Dwa

Opublikowano: 16 sierpnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Menshealth to serwis polskiej edycji popularnego magazynu propagującego zdrowy styl życia mężczyzn. Menshealth zdradza sposoby na zachowanie dobrego stanu ducha i ciała każdego mężczyzny. Serwis nie sprowadza zainteresowań mężczyzn jedynie do zdjęć samochodów oraz nagich pań. Na stronach menshealth znajdziemy również artykuły poruszające tematykę ojcostwa, braterstwa, a także nie zapomniano o miłośnikach podróży i mocnych wrażeń prezentując wiele metod na aktywne spędzenie urlopu.

Auto Motor i Sport przedstawia wszechstronne testy samochodowe, aktualne informacje o rynku motoryzacyjnym w Polsce i na świecie. Magazyn relacjonuje rajdowe mistrzostwa kraju, mistrzostwa świata, a także inne imprezy motoryzacyjne. W serwisie można odszukać analizy porównawcze poszczególnych marek pojazdów dostępnych na rynku polskim, co przyciąga szczególną uwagę użytkowników nabywających samochód.

Obydwa serwisy wzmocnią pakiet „TOP Panowie” Adnetu, którego miesięczny zasięg przekroczył tym samym 400 000 użytkowników miesięcznie (wg Gemius Audience 05.2004).

„Menshealth to propozycja dla klientów zainteresowanych obecnością na serwisach poświęconych męskiemu stylowi życia. Emisja reklam w tym miejscu traktowana jest nie tylko jako promocja konkretnego produktu, chodzi również o prestiż, promocję marki. Odczuwamy coraz silniejsze zainteresowanie reklamodawców tego typu witrynami, nie ma zaś ich zbyt wiele w polskim Internecie. Tym bardziej cieszy nas rozpoczęcie współpracy z Menshealth.”

Auto Motor Sport to dobrze dopasowany serwis skierowany do miłośników samochodów. Wraz z coraz większymi inwestycjami firm motoryzacyjnych w reklamę on-line potrzeba nam coraz nowego miejsca na kampanie realizowane dla naszych klientów” – Adam Kwaśniewski, Dyrektor Handlowy sieci reklamowej Ad.net.

http://www.menshealth.pl
http://www.auto.mpp.pl

Sylwester KozakDwa

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.