Firma badawcza PMR opublikowała nowy raport, 'Rynek telekomunikacyjny w Polsce 2005-2008′ (The telecommunications market in Poland 2005-2008). Raport analizuje sytuację i perspektywy rozwoju polskiego rynku telekomunikacyjnego w nadchodzących latach.
W ocenie PMR, w latach 2005-2008 polski rynek usług telekomunikacyjnych (rozumianych jako telefonia komórkowa, stacjonarna oraz usługi transmisji danych i dostępu do internetu) będzie zwiększał swoją wartość o około 4% rocznie. W tym samym okresie najwyższą dynamikę z trzech wymienionych segmentów, na poziomie 11% rocznie, osiągnie rynek transmisji danych, dzierżawy łączy i dostępu do internetu (ang. DLISP – Data Transmission, Line Rental and Internet Services Provision). Wartość tego segmentu wzrośnie z około 3 mld zł w 2004 r. do 4,4 mld zł na koniec 2008 roku.
Próbka raportu do pobrania w dziale Raporty:
https://e-biznes.pl/raporty/index.php?kat=6
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.