W związku z rosnąca ilością planowanych i realizowanych projektów sieci Ad.net S.A. , w ramach dotychczasowych struktur firmy, powołano nową komórkę – Dział Nowych Projektów. Stworzenie i kierowanie działem powierzono Andrzejowi Cudnemu.
Andrzej Cudny jest związany z Ad.net od sierpnia 2004 r. Do momentu wyboru na stanowisko Kierownika ds. Nowych Projektów pełnił funkcję Account Managera i odpowiadał za sprzedaż powierzchni reklamowej na witrynach zrzeszonych w sieci. Zajmował się obsługą klientów m.in.: Mindshare, CR-media, Carat Polska, Mediaedge:cia, OMD Media Direction, Pan Media Western, HYPERmedia.
Jest absolwentem Wydziału Fizyki Politechniki Warszawskiej. Pracę magisterską obronił w 2005 r. Jego hobby to podróże, film i sporty siłowe.
'Nowe stanowisko jest dla mnie z jednej strony docenieniem mojej dotychczasowej pracy, z drugiej motywacją do dalszego rozwoju. Jestem przekonany, że w niedługim czasie zaskoczymy naszych klientów i konkurencję wdrażanymi przez Ad.net projektami i innowacyjnymi rozwiązaniami.’ – mówi Andrzej Cudny.
'Od początku swego istnienia Adnet nieprzerwanie zajmuje pozycję lidera na rynku reklamy online, co jest już swoistym zobowiązaniem w stosunku do naszych klientów. Powołanie nowego zespołu jest odpowiedzią na dynamiczny rozwój rynku i realizacją tego zobowiązania a osoba Andrzeja stanowi gwarancję powodzenia.’ – dodaje Krzysztof Łada, Dyrektor Zarządzający Adnet.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.