Sieć reklamy internetowej IDMnet przygotowała specjalny produkt reklamowy o nazwie premiumDziecko. Tworzą go wyselekcjonowane witryny poruszające tematykę dziecięcą skierowane głównie do młodych rodziców lub osób spodziewających się potomstwa.
Dziecko to nowy pakiet Premium w ofercie IDMnet, w którego skład wchodzą specjalnie dobrane witryny parentingowe, czyli przeznaczone dla rodziców małych dzieci lub osób, które dopiero zamierzają zostać rodzicami. Są one źródłem wiedzy i praktycznych informacji związanych z wychowywaniem, zdrowiem i rozwojem dziecka od najwcześniejszych chwil jego życia, a także przed jego przyjściem na świat.
W skład pakietu premiumDziecko wchodzą takie witryny jak: BabyBoom.pl, BoboMarket.pl, BabyOnLine.pl, MamoToJa.pl, TwojeDziecko.pl, TwojMaluszek.pl, Dziecko-Info.com, Kolorowanki-Dla-Dzieci.pl, Opiekunka.org, Smyki.pl, Dzieci.org.pl, Usmiechrodzicow.pl, We-dwoje.pl/dziecko.
„Pakiet Dziecko to wyjątkowa propozycja, w której znalazły się najlepsze witryny parentingowe. Użytkownicy tych serwisów to ludzie dla których zdrowy i prawidłowy rozwój dziecka stanowi priorytet. To aktywni, często stojący przed tak ważnymi decyzjami jak kupno większego mieszkania, samochodu czy budowy domu konsumenci. Dlatego jest to grupa idealnie dopasowana nie tylko do odbioru reklam marek typu mothercare, ale i bardziej konserwatywnych produktów, takich jak choćby kredyty hipoteczne, fundusze inwestycyjne i tym podobne.” – mówi Agnieszka Jasieńczuk, Sales & Special Events Manager w IDMnet.
Pakiet premiumDziecko daje możliwość dotarcia z przekazem reklamowym do prawie 600 000 unikalnych użytkowników, którzy stanowią ściśle określoną i bardzo atrakcyjną grupę. Dla porównania, jeden z największych serwisów dla rodziców, należący do Agory serwis eDziecko dociera do 400 000 użytkowników.
„Popularność tradycyjnych czasopism oraz serwisów internetowych poruszających tematykę dziecięcą stale rośnie. Zgodnie ze strategią IDMnet staramy się dostarczać produkty reklamowe precyzyjnie trafiające w potrzeby reklamodawców, a nasze pakiety Premium są tej strategii bardzo istotnym elelementem.” – dodaje Maciej Musioł, Dyrektor Generalny IDMnet.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.