Sieć reklamy internetowej IDMnet przygotowała specjalny produkt reklamowy o nazwie premiumDziecko. Tworzą go wyselekcjonowane witryny poruszające tematykę dziecięcą skierowane głównie do młodych rodziców lub osób spodziewających się potomstwa.
Dziecko to nowy pakiet Premium w ofercie IDMnet, w którego skład wchodzą specjalnie dobrane witryny parentingowe, czyli przeznaczone dla rodziców małych dzieci lub osób, które dopiero zamierzają zostać rodzicami. Są one źródłem wiedzy i praktycznych informacji związanych z wychowywaniem, zdrowiem i rozwojem dziecka od najwcześniejszych chwil jego życia, a także przed jego przyjściem na świat.
W skład pakietu premiumDziecko wchodzą takie witryny jak: BabyBoom.pl, BoboMarket.pl, BabyOnLine.pl, MamoToJa.pl, TwojeDziecko.pl, TwojMaluszek.pl, Dziecko-Info.com, Kolorowanki-Dla-Dzieci.pl, Opiekunka.org, Smyki.pl, Dzieci.org.pl, Usmiechrodzicow.pl, We-dwoje.pl/dziecko.
„Pakiet Dziecko to wyjątkowa propozycja, w której znalazły się najlepsze witryny parentingowe. Użytkownicy tych serwisów to ludzie dla których zdrowy i prawidłowy rozwój dziecka stanowi priorytet. To aktywni, często stojący przed tak ważnymi decyzjami jak kupno większego mieszkania, samochodu czy budowy domu konsumenci. Dlatego jest to grupa idealnie dopasowana nie tylko do odbioru reklam marek typu mothercare, ale i bardziej konserwatywnych produktów, takich jak choćby kredyty hipoteczne, fundusze inwestycyjne i tym podobne.” – mówi Agnieszka Jasieńczuk, Sales & Special Events Manager w IDMnet.
Pakiet premiumDziecko daje możliwość dotarcia z przekazem reklamowym do prawie 600 000 unikalnych użytkowników, którzy stanowią ściśle określoną i bardzo atrakcyjną grupę. Dla porównania, jeden z największych serwisów dla rodziców, należący do Agory serwis eDziecko dociera do 400 000 użytkowników.
„Popularność tradycyjnych czasopism oraz serwisów internetowych poruszających tematykę dziecięcą stale rośnie. Zgodnie ze strategią IDMnet staramy się dostarczać produkty reklamowe precyzyjnie trafiające w potrzeby reklamodawców, a nasze pakiety Premium są tej strategii bardzo istotnym elelementem.” – dodaje Maciej Musioł, Dyrektor Generalny IDMnet.
Wpisy promowane
- Automatyczne ustawianie cen w sklepie i na portalach sprzedażowychJeżeli sprzedajesz w sieci a asortyment wystawiasz na wielu kanałach równocześnie, koniecznie przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak zminimalizować ...
- Sprawdź profesjonalny system do zarządzania energią w firmieEfektywne zarządzanie energią elektryczną w firmie ma ogromne znaczenie. Pozwala na obniżenie kosztów oraz wpływa pozytywnie na zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
- Darmowe dostawy od IdoSell i ORLEN PaczkiORLEN Paczka dołącza do Smile – usługi od IdoSell, dzięki której sklepy internetowe mogą oferować swoim klientom darmową dostawę do ...
- Big Cheese Studio zapowiada dodatek Sushi do pierwszej części Cooking SimulatoraBig Cheese Studio kontynuuje prace nad drugą częścią kulinarnego hitu Cooking Simulator o nazwie Cooking Simulator 2: Better Together, w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.