Sieć reklamy internetowej IDMnet przygotowała specjalny produkt reklamowy o nazwie premiumDziecko. Tworzą go wyselekcjonowane witryny poruszające tematykę dziecięcą skierowane głównie do młodych rodziców lub osób spodziewających się potomstwa.
Dziecko to nowy pakiet Premium w ofercie IDMnet, w którego skład wchodzą specjalnie dobrane witryny parentingowe, czyli przeznaczone dla rodziców małych dzieci lub osób, które dopiero zamierzają zostać rodzicami. Są one źródłem wiedzy i praktycznych informacji związanych z wychowywaniem, zdrowiem i rozwojem dziecka od najwcześniejszych chwil jego życia, a także przed jego przyjściem na świat.
W skład pakietu premiumDziecko wchodzą takie witryny jak: BabyBoom.pl, BoboMarket.pl, BabyOnLine.pl, MamoToJa.pl, TwojeDziecko.pl, TwojMaluszek.pl, Dziecko-Info.com, Kolorowanki-Dla-Dzieci.pl, Opiekunka.org, Smyki.pl, Dzieci.org.pl, Usmiechrodzicow.pl, We-dwoje.pl/dziecko.
„Pakiet Dziecko to wyjątkowa propozycja, w której znalazły się najlepsze witryny parentingowe. Użytkownicy tych serwisów to ludzie dla których zdrowy i prawidłowy rozwój dziecka stanowi priorytet. To aktywni, często stojący przed tak ważnymi decyzjami jak kupno większego mieszkania, samochodu czy budowy domu konsumenci. Dlatego jest to grupa idealnie dopasowana nie tylko do odbioru reklam marek typu mothercare, ale i bardziej konserwatywnych produktów, takich jak choćby kredyty hipoteczne, fundusze inwestycyjne i tym podobne.” – mówi Agnieszka Jasieńczuk, Sales & Special Events Manager w IDMnet.
Pakiet premiumDziecko daje możliwość dotarcia z przekazem reklamowym do prawie 600 000 unikalnych użytkowników, którzy stanowią ściśle określoną i bardzo atrakcyjną grupę. Dla porównania, jeden z największych serwisów dla rodziców, należący do Agory serwis eDziecko dociera do 400 000 użytkowników.
„Popularność tradycyjnych czasopism oraz serwisów internetowych poruszających tematykę dziecięcą stale rośnie. Zgodnie ze strategią IDMnet staramy się dostarczać produkty reklamowe precyzyjnie trafiające w potrzeby reklamodawców, a nasze pakiety Premium są tej strategii bardzo istotnym elelementem.” – dodaje Maciej Musioł, Dyrektor Generalny IDMnet.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.