INFOR Biznes, wydawca Dziennika Gazety Prawnej, rozpoczął współpracę z siecią reklamową ARBOnetwork w zakresie sprzedaży i zarządzania powierzchnią reklamową na stronach należących do serwisu Dziennik.pl. Witryna dołączyła do pakietu ARBOnews i z ponad 1,5 mln użytkowników miesięcznie jest jego liderem.
Dziennik.pl obsługuje wszystkie podstawowe formy reklamowe, jak Billboard, Rectangle, Screening czy tapeta. Serwis umożliwia również realizację wielu nietypowych działań tworzonych ściśle według potrzeb Klienta. W niestandardowej ofercie Dziennik.pl znajduje się m.in. stworzenie dedykowanej sekcji bądź galerii multimedialnej, przeprowadzenie konkursu wśród użytkowników, a także przygotowanie i publikacja raportu sponsorowanego dotyczącego wybranego przez reklamodawcę zagadnienia.
„Cieszymy się z ponownej współpracy z serwisem Dziennik.pl. Jest to nowoczesna witryna z różnorodnymi treściami, a także posiadająca dużą oglądalność oraz rozbudowaną i niezwykle elastyczną ofertę reklamową. Stwarza to nam i naszym Klientom możliwość przeprowadzania zarówno kampanii zasięgowych, jak i kampanii ukierunkowanych na wybraną tematykę czy grupę celową, na przykład poprzez dotarcie do kobiet lub fanów podróży” – mówi Wojtek Kałużny, Client Director w sieci ARBOnetwork.
„Dołączając do sieci ARBOnetwork serwis Dziennik.pl razem z dwoma innymi serwisami spółki INFOR Biznes – GazetaPrawna.pl i Forsal.pl – otwiera dodatkowy, bardzo istotny kanał sprzedaży. Przedstawiamy produkt wysokiej jakości w kategorii biznes, finanse, prawo, ale atrakcyjny również dla klientów kierujących ofertę do użytkowników o profilu portalowym” – dodaje Piotr Welc, Dyrektor Pionu Internet w INFOR Biznes.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.