Dziennik.pl ponownie z siecią ARBOnetwork

INFOR Biznes, wydawca Dziennika Gazety Prawnej, rozpoczął współpracę z siecią reklamową ARBOnetwork w zakresie sprzedaży i zarządzania powierzchnią reklamową na stronach należących do serwisu Dziennik.pl. Witryna dołączyła do pakietu ARBOnews i z ponad 1,5 mln użytkowników miesięcznie jest jego liderem.

Dziennik.pl obsługuje wszystkie podstawowe formy reklamowe, jak Billboard, Rectangle, Screening czy tapeta. Serwis umożliwia również realizację wielu nietypowych działań tworzonych ściśle według potrzeb Klienta. W niestandardowej ofercie Dziennik.pl znajduje się m.in. stworzenie dedykowanej sekcji bądź galerii multimedialnej, przeprowadzenie konkursu wśród użytkowników, a także przygotowanie i publikacja raportu sponsorowanego dotyczącego wybranego przez reklamodawcę zagadnienia.

„Cieszymy się z ponownej współpracy z serwisem Dziennik.pl. Jest to nowoczesna witryna z różnorodnymi treściami, a także posiadająca dużą oglądalność oraz rozbudowaną i niezwykle elastyczną ofertę reklamową. Stwarza to nam i naszym Klientom możliwość przeprowadzania zarówno kampanii zasięgowych, jak i kampanii ukierunkowanych na wybraną tematykę czy grupę celową, na przykład poprzez dotarcie do kobiet lub fanów podróży” – mówi Wojtek Kałużny, Client Director w sieci ARBOnetwork.

„Dołączając do sieci ARBOnetwork serwis Dziennik.pl razem z dwoma innymi serwisami spółki INFOR Biznes – GazetaPrawna.pl i Forsal.pl – otwiera dodatkowy, bardzo istotny kanał sprzedaży. Przedstawiamy produkt wysokiej jakości w kategorii biznes, finanse, prawo, ale atrakcyjny również dla klientów kierujących ofertę do użytkowników o profilu portalowym” – dodaje Piotr Welc, Dyrektor Pionu Internet w INFOR Biznes.

Dziennik.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top