We wrześniu do sieci reklamy internetowej Ad.net S.A. dołączył serwis e-prawnik.pl – jedna z najpopularniejszych witryn biznesowych w polskim internecie, oferująca porady prawne i informacje dla przedsiębiorców i osób prywatnych.
E-prawnik.pl dociera do dużej i silnie sprofilowanej grupy docelowej, niezwykle atrakcyjnej dla reklamodawców. W czerwcu witrynę odwiedziło ponad 158.000 użytkowników (real users), generując łącznie ponad 1.100.000 odsłon (wg czerwcowej fali badania PBI/MegaPanel).
Ad.net oferuje w serwisie e-prawnik.pl różnorodne formy reklamy internetowej (banery, billborady, pop-upy, etc.). Dostępna jest również wysyłka mailingowa przy wykorzystaniu zaawansowanych kryteriów targetowania. Ponieważ e-prawnik.pl to serwis komercyjny, część informacji oferowana jest za opłatą. Dzięki temu w e-prawnik.pl można przeprowadzać również akcje sponsoringowe, polegające na udostępnianiu użytkownikom płatnych części serwisu: np. sponsoring 'Dostęp do treści’: lub 'Zapytaj prawnika’, sponsoring taki może np. zostać zawężony do poszczególnych serwisów tematycznych (np. Prawo Spółek). W tego typu akcjach reklamodawca zyskuje dodatkową możliwość obrandowania kolorystycznego i graficznego poszczególnych podstron serwisu.
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.