E-wydanie „Życia Warszawy” od Synerway

Opublikowano: 8 maja 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

Firma Synerway wykonała platformę sprzedażową elektronicznego wydania „Życia Warszawy”. System umożliwia zakup drogą online zarówno głównego wydania dziennika, jak również wydań regionalnych.

– Mechanizm sprzedaży oparto na platformie sprzedażowej BlueVendo, która zapewnia wygodny i prosty w obsłudze proces zakupu prasy. Internauta musi jedynie wybrać tytuł gazety, określić ilość egzemplarzy oraz formę płatności. Następnie wskazuje adres e-mail, na który zostaje przesłana prasa w cyfrowym formacie Zinio. Wszystkie te czynności zajmują dosłownie kilkanaście sekund – tłumaczy prezes zarządu Synerway, Bartłomiej Kawecki.

Zakupu e-wydania „Życia Warszawy” dokonać można wprost ze strony głównej dziennika www.zw.com.pl. Obsługa płatności online została zrealizowana w oparciu o integrację z systemem AllPay. Natomiast zastosowanie systemu zarządzania treścią CMS EasyWeb pozwala operatorom platformy na modułową rozbudowę i edycję oferty prasowej z poziomu panelu administracyjnego.

– W oprogramowaniu wykorzystano technologię AJAX, dzięki której system sprzedaży stał się bardziej dynamiczny i przyjazny użytkownikowi. Udogodnieniem dla internauty jest też możliwość uruchomienia opcji pomocy w formie funkcjonalnych podpowiedzi – podkreśla Bartłomiej Kawecki.

Jest to już druga realizacja internetowej platformy sprzedaży prasy cyfrowej zlecona spółce Synerway. W 2006 roku firma uruchomiła podobną platformę dla NetPress Digital.

www.synerway.pl

Hanna LaskowskaE-wydanie „Życia Warszawy” od Synerway

Podziel się!

O autorze

hania