NetPress Digital rozpoczął dystrybucję e-wydania „Gazety Wyborczej”. Dziennik ukazuje się od poniedziałku w formacie PDF, natomiast za kilka tygodni zostanie udostępniona elektroniczna prenumerata również w formacie Zinio. Do końca sierpnia czytelnicy mają możliwość testowania przez 3 dni elektronicznej wersji, zamawiając bezpłatną prenumeratę.
Cyfrowe wydanie „Gazety Wyborczej” ma tą samą zawartość i wygląd, jak jego papierowy odpowiednik (zawiera komplet dodatków tematycznych) i jest ściągane w postaci pliku na twardy dysk komputera. Jego podstawowym atutem jest dostępność dla wszystkich czytelników. Niezależnie od miejsca pobytu, elektroniczna „Gazeta” trafia do odbiorcy o 6 rano. Nie bez znaczenia jest również możliwość wygodnego archiwizowania zakupionych numerów. Obecnie udostępnionych jest 12 wydań regionalnych, a do końca sierpnia czytelnicy będą mogli wybierać spośród wszystkich 21 edycji.
Cena e-prenumeraty jest niższa od tradycyjnej, papierowej subskrypcji i wynosi odpowiednio 35 zł/miesiąc, 100 zł/kwartał oraz 350 zł/rok. W połączeniu z natychmiastową wysyłką czyni to e-wydanie „Gazety Wyborczej” dużo bardziej przystępnym dla osób, które mieszkają za granicą i nie mają możliwości czytania wersji papierowej.
– Dołączenie do naszej oferty „Gazety Wyborczej” pokazuje, że również wśród największych wydawców jest zapotrzebowanie na digitalizację. Zauważmy, jak wiele zmieniło się w tej kwestii w ciągu ostatnich 2-3 lat – komentuje Bartłomiej Roszkowski, prezes NetPress Digital. – Coraz większe zaangażowanie wydawców przekłada się na zainteresowanie odbiorców taką formą czytelnictwa, głównie tych, dla których dostęp do papierowego wydania jest ograniczony – dodaje.
Rozpoczęcie dystrybucji „Gazety Wyborczej” na platformie Nexto i w sieci Nextranet wspierają wspólne działania promocyjne wydawcy oraz NetPress Digital, prowadzone w serwisach internetowych Agory i sieci Nextranet.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.