Agencja Optimum PR rozpoczęła współpracę z nowym klientem z branży turystycznej, firmą Easygo.pl. Jest to nowopowstały portal, który gromadzi oferty wypoczynku w blisko stu państwach wszystkich kontynentów.
Współpraca początkowo polegać będzie na ukierunkowaniu na media działań komunikacyjnych portalu, które mają wspierać Easygo.pl w obecnie prowadzonej w Internecie intensywnej promocji. Agencja poprzez komunikację z mediami będzie także odpowiadać za kształtowanie wizerunku portalu.
Tomasz Domżalski, Wiceprezes Easygo.pl podkreśla, że w pierwszym okresie działalności firmy public relations jest jednym z elementów jej strategii: 'Oferowane przez nas usługi dostępne są wyłącznie w kanale internetowym, zatem dla portalu jednym z najważniejszych wskaźników jest dzienna liczba jego odwiedzin. Wszelkie działania, które zmierzają do zwiększenia popularności portalu, uwiarygodnienia naszej oferty i propagowania zwyczaju zamówienia usług turystycznych przez Internet, są dla nas bezcenne. Dlatego też podjęliśmy decyzję o współpracy z agencją PR’.
Easygo.pl wybrał ofertę Optimum PR w ramach konkursu ofert. Firmy podpisały umowę na czas nieokreślony.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.