Na początku czerwca firma TelePizza Poland po raz pierwszy rozesłała do swoich klientów elektroniczną wersję ulotki promocyjnej. E-ulotki są dla firmy nowym kanałem dystrybucji informacji i sposobem na skuteczne dostarczanie klientom najświeższej oferty. Przy wysyłce TelePizza korzysta z SARE, pierwszego polskiego narzędzia do e-mail marketingu w modelu ASP.
„SARE wykorzystujemy przede wszystkim do wysyłki elektronicznej wersji naszej drukowanej ulotki. Dzięki temu rozwiązaniu dostarczamy naszym klientom najświeższe informacje o wprowadzanych promocjach i nowościach w najkrótszym czasie. SARE pozwala nam na zarządzanie bazami adresów, kontrolowanie samej wysyłki oraz bardzo dla nas ważny – monitoring efektów kampanii. Dzięki zaletom narzędzia każdy mailing dostosowywany jest do wymagań i oczekiwań jego odbiorców.” – powiedziała Joanna Gorczyce kierownik działu marketingu TelePizza Poland.
Elektroniczna ulotka TelePizza dociera głównie do osób, które zamawiają pizzę w czasie pracy, w biurze – kadra zarządzająca, managerowie, administracja. Elektroniczna forma oszczędza ich czas, jest zawsze pod ręką, zapewnia szybkie przejście do szerszych informacji.
„O trafności tego rozwiązania przekonaliśmy się na własnej skórze.” – mówi Krzysztof Dębowski, Account Manager odpowiedzialny za markę SARE. „Sami często zamawiamy pizzę do biura, a od czasu gdy dostajemy ulotki mailem nie tracimy czasu na poszukiwanie ich papierowej wersji. Pod ręką jest też zawsze najbardziej aktualna oferta TelePizzy.” – dodaje Dębowski
E-ulotki spełniają nie tylko rolę informacyjną , ale także zachęcają internautów do odwiedzania serwisu internetowego TelePizza, która udostępnia między innymi mapę lokali, cenniki oraz pełna ofertę. Dzięki temu internauci budują wokół strony grupę lojalnych odbiorców, którzy stając się stałymi klientami TelePizza mają pewność, że informacje z których korzystają są zawsze , a promocje aktualne.
http://www.telepizza.pl
http://www.sare.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.