Agencja Marketingu Doświadczeń EM Lab nabyła 10-procentowy pakiet udziałów w spółce Grupa Eskadra sp. z o.o.
4 sierpnia podpisana została finalna umowa nabycia 10-procentowego pakietu za kwotę 120 tys. 120 zł. Warunkiem jej podpisania, uwzględnionym we wcześniejszej umowie przyrzeczenia, było wejście EM Labu na rynek alternatywny NewConnect na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie SA. EM Lab zadebiutował na New Connect 24 lipca 2008 r.
Nabycie pakietu przez EM Lab nie wpływa na sytuację samej Eskadry. 10-procentowy pakiet udziałów w agencji Grupa Eskadra kupiony został przez EM Lab od Tomasza Michalika, właściciela agencji interaktywnej Insignia, który nie jest powiązany z władzami Eskadry ani operacyjnie zaangażowany w tę spółkę.
Eskadra jako marka istnieje od 1994 roku. W chwili obecnej w grupie komunikacyjnej Eskadra działają specjalistyczne agencje, zorientowane na konkretne usługi komunikacji marketingowej.
– Eskadra to marka bardzo dobrze znana na rynku. Pozyskanie udziałów w jednej ze spółek tworzących grupę komunikacyjną Eskadra jest ważne w strategii naszego rozwoju – mówi Tomasz Grzybowski, członek Rady Nadzorczej EM Lab.
W 2007 roku Grupa Eskadra sp. z o.o. uzyskała przychody na poziomie 13 mln 124 tys. zł. Zysk brutto Grupy wyniósł 552 tys. zł, a zysk netto – 371 tys. zł.
Jednym z celów emisji akcji i debiutu na Giełdzie było dla EM Labu uzyskanie środków umożliwiających zaangażowanie kapitałowe w inne firmy z branży. Nabycie udziałów w Eskadrze wpisuje się w tę strategię, stanowiąc początek drogi akwizycji. W perspektywie kilku najbliższych lat EM Lab chce uzyskać pozycję lidera i eksperta w dziedzinie marketingu doświadczeń na polskim rynku komunikacji marketingowej.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.