Eniro Polska, właściciel wyszukiwarki „yellow pages” pf.pl, podpisała umowę partnerską z Google.
Inicjatywa rozpoczęcia rozszerzenia współpracy pomiędzy firmami pojawiła się w związku z uruchomieniem polskiego odpowiednika map Google. W ramach umowy dane o firmach i usługach z bazy danych Panorama Firm (ponad 1,3 mln rekordów) wprowadzono do serwisu mapowego Google i zintegrowano je z wynikami wyszukiwania. Użytkownik, szukając firmy lub instytucji otrzymuje precyzyjne dane pochodzące z bazy pf.pl widoczne na liście wyników wyszukiwania oraz na mapie.
„Partnerstwo z Google to kolejna forma dystrybucji zawartości naszych stron www. Jest to kolejny krok w ekspansji pf.pl na polskim rynku internetowym. Na obecnym etapie współpracy znaczna ilość danych teleadresowych o firmach i instytucjach znajdujące się na mapach Google pochodzi z bazy danych Panorama Firm” – mówi Piotr Dębski, Business Development Manager, Eniro Polska.
„Pf.pl miesięcznie odwiedza prawie 3 mln użytkowników*. Zależy nam na docieraniu do jeszcze większej liczby Internautów i w tym celu wprowadzamy nowe funkcjonalności do serwisu, wzmacniamy jego atrakcyjność oraz dostosowujemy go do potrzeb obecnych i potencjalnych użytkowników oraz reklamodawców. Pracujemy również nad nowymi projektami, o których będziemy na bieżąco informowali” – podkreśla Piotr Dębski.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!