Eniro Polska, właściciel marki Panorama Firm rozpoczął akcję rekrutacyjną. Każdy ma szansę zostać konsultantem sprzedaży katalogu Panorama Firm.
Eniro Polska należy do szwedzkiego koncernu świadczącego usługi wyszukiwania informacji. Na polskim rynku Eniro Polska jest obecna od 2001 roku. Głównym produktem i najbardziej znaną marką Eniro Polska jest Panorama Firm. Panorama Firm udostępniana jest użytkownikom w formie katalogów, płyt CD, za pośrednictwem Internetu (wyszukiwarka www.pf.pl) oraz dzięki serwisom telefonicznym.
Ugruntowana pozycja firmy na rynku oparta jest na silnie zmotywowanym zespole ludzi, którzy wykorzystując w pełni swój profesjonalizm i możliwości pracują, aby osiągnąć wspólne cele. W Polsce na 1000 pracowników Eniro zatrudnia 700 konsultantów w Dziale Sprzedaży Bezpośredniej i w Dziale Telesprzedaży. Firma ma oddziały w całej Polsce. W chwili obecnej proces rekrutacji jest prowadzony w największych miastach Polski.
Eniro Polska stawia na osoby zorientowane na sukces, zmotywowane do pracy, które wiele wymagają od siebie i od innych.
'Z naszych doświadczeń wynika, że w każdym przypadku nie staż zawodowy a cechy indywidualne, przede wszystkim silna motywacja, są determinantem sukcesu pracownika. Doświadczenie w pracy jest niezbędne w przypadku kandydatów na stanowiska Konsultantów ds. Kluczowych Klientów. W przypadku rekrutacji Konsultantów Sprzedaży Bezpośredniej i Telesprzedaży dajemy szansę młodym, aktywnym osobom, które nie mają jeszcze bogatych doświadczeń zawodowych. Nie wymagamy także specjalistycznego wykształcenia – całą niezbędną wiedzę zatrudnieni Konsultanci otrzymują podczas szkoleń wewnętrznych. Dlatego w Eniro Polska konieczna jest chęć i umiejętność szybkiego uczenia się. Tym, którzy najlepiej i najszybciej rozwijają się w naszej firmie, oferujemy możliwości awansu na stanowiska kierownicze’ – komentuje Anna Strutyńska Kierownik Działu HR Eniro Polska.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.