Enter i Reporter w sieci IDMnet

Od 1 marca współpracę z siecią rozpocznie Enter.pl, jeden z najpopularniejszych wortali branży IT w polskim Internecie, a także grupa serwisów Reporter.pl.

Po przejęciu wydawnictwa LUPUS przez Vogel Burda Communications witryna Enter, podobnie jak

i pismo, zmieniła swoją szatę graficzną. Zaowocowało to miedzy innymi dynamicznym wzrostem liczby użytkowników – Enter.pl odwiedza blisko 100 000 osób w ciągu miesiąca. Serwis skierowany jest do mało i średnio zaawansowanych użytkowników komputerów PC. Odwiedzający to przede wszystkim mężczyźni, w wieku 20-35 lat, specjaliści z wyższym wykształceniem, mieszkańcy dużych aglomeracji miejskich.

'Enter.pl to znakomity serwis o dużym i stale rosnącym potencjale reklamowym. Obecnie pracujemy

z działem marketingu internetowego wydawnictwa nad wprowadzeniem nowych form reklamy internetowej, które pozwolą na rozszerzenie oferty wortalu.’ – mówi Maciej Musioł, Dyrektor Biura Reklamy IDMnet.

'Współpracujemy z IDMnet nie od dziś. Wcześniej sieć reklamowa dostarczała nam rozwiązań technologicznych, dzisiaj przyszedł czas na powierzenie im sprzedaży wortalu.’ – dodaje Maciej Hutyra, specjalista ds. reklamy i marketingu internetowego, Vogel Burda Communications

Równocześnie sieć reklamowa IDMnet nawiązała współpracę z grupą serwisów Reporter.pl – serwisami www.reporter.pl, web.reporter.pl i junior.reporter.pl.

Serwis web.reporter.pl, przeznaczony dla początkujących i doświadczonych webmasterów (korzysta z niego sporo agencji internetowych, ISP oraz zawodowych webmasterow) zawiera niezwykle obszerną ilość informacji, porad i kursów z zakresu języków programowania i budowania stron internetowych. Dodatkowo serwis oferuje pomoc on-line profesjonalnych webmasterów. W ciągu miesiąca web.reporter.pl odwiedzany jest przez blisko 180 000 użytkowników.

Z kolei witryna junior.reporter.pl to propozycja dla najmłodszych użytkowników Internetu. Serwis ma charakter edukacyjno-informacyjny z elementami rozrywki. Na jego stronach najmłodsi znajdą recenzje książek, wiadomości przyrodnicze, quizy i szereg pożytecznych informacji, również tych, które dotyczą zasad bezpiecznego korzystania z Internetu.

IDMnet konsekwentnie rozszerza sieć witryn o najlepsze serwisy internetowe. Na przełomie roku do sieci IDMnet dołączył internetowy serwis Rzeczpospolita on-line oraz strona MTV. Wg badania Megapanel PBI/Gemius IDMnet posiada prawdopodobnie największy produkt zasięgowy w Polsce – MAXreach to ponad 6 milionów unikalnych użytkowników.

http://www.enter.pl

http://www.reporter.pl

http://www.idmnet.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top