Firma Pixelate Ventures – właściciel młodzieżowego serwisu społecznościowego Epuls.pl – powiększa zespół pracowników. Nowe osoby wzmocnią firmę w obszarze sprzedaży i relacji z partnerami biznesowymi, a także na polu rozwoju poszczególnych działów serwisu.
W listopadzie do zespołu Epuls.pl dołączyły trzy nowe osoby: Anna Pińkowska, Wojciech Bącal i Jacek Lament.
Wojciech Bącal objął stanowisko Dyrektora Marketingu w Pixelate Ventures i będzie odpowiedzialny za budowę strategii marketingowej i sprzedażowej serwisu Epuls.pl oraz negocjacje handlowe z partnerami. Wojciech Bącal swoje doświadczenie zawodowe zdobywał między innymi w spółkach należących do grupy CR Media: Adnet S.A. i Sabela Media Polska. Do firmy Pixelate Ventures przeszedł bezpośrednio z sieci reklamowej IDMnet, gdzie był Dyrektorem Działu Sprzedaży Bezpośredniej. Jacek Lament, który poprzednio pełnił funkcję Naczelnika Wydziału Portali Internetowych w BRE Bank S.A., został Dyrektorem Sprzedaży. Będzie odpowiadał za budowę strategii sprzedaży i jej realizację, relacje z partnerami i programy afiliacyjne. Z kolei głównym zadaniem Anny Pińkowskiej, która pracowała wcześniej w mBanku – odpowiadała między innymi za współpracę izzyBanku z serwisem Epuls.pl -, będzie wzbogacanie zawartości serwisu o nowe treści, a także opieka nad kwestiami związanymi z usability Epuls.pl.
„Epuls to największy polski serwis społecznościowy dla młodzieży i jeden z największych serwisów społecznościowych w Polsce. W Epulsie zarejestrowanych jest ponad milion trzysta tysięcy użytkowników. Stałą obsługą serwisu zajmuje się w tej chwili dwanaście osób. – mówi Grzegorz Gorczyca, założyciel i Prezes Pixelate Ventures – Wzmocnienia w obszarze sprzedaży i relacji z partnerami biznesowymi podkreślają nową politykę sprzedażową Epulsa. Doświadczenia zawodowe oraz kontakty biznesowe Wojtka Bącala i Jacka Lamenta powinny stanowić prawdziwe wzmocnienie dla naszej firmy.”
Epuls.pl to platforma społecznościowa skierowana do młodych użytkowników Internetu. Serwis odwiedza ponad 160 000 osób dziennie. Każdego dnia zakładanych jest także ponad 3 000 kont. Badanie Megapanel PBI/Gemius z lipca 2006 wskazuje, że Epuls.pl jest niekwestionowanym liderem wśród polskich społeczności internetowych pod względem czasu korzystania z serwisu – średnio użytkownik Epulsu spędza w nim ponad 6,5 godziny miesięcznie. Portal może także pochwalić się siódmym wynikiem w Polsce w kategorii generowanych odsłon – liczba ta sięga blisko pół miliarda.
„Potencjał reklamowy Epulsu jest ogromny. I nie chodzi tu tylko o liczbę użytkowników i zasięg witryny, ale przede wszystkim o możliwości, jakie daje reklamodawcom. Wystarczy powiedzieć, że użytkownicy wysyłają miedzy sobą ok. 20 milionów wiadomości miesięcznie. Epuls świetnie nadaje się do prowadzenia akcji lojalnościowych, marketingu szeptanego i akcji viralowych. Mechanizmy targetowania są bardzo wysoko rozwinięte w porównaniu z innymi tego typu serwisami i dają duże możliwości personalizacji przekazu reklamowego. – mówi Wojciech Bącal, Dyrektor Marketingu spółki. – 45 procent użytkowników Epulsu to młodzież w wieku 15-18 lat. Na całym świecie jest to grupa niezwykle ceniona przez marketerów. Ostatnie miesiące pokazują, że u nas reklamodawcy także podążają za tym trendem.”
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.