Epuls wzmacnia struktury sprzedaży i otwiera oddział w Warszawie

Serwis społecznościowy Epuls otwiera warszawski oddział biura sprzedaży reklam. Przedstawicielem firmy w Warszawie będzie Paweł Gordon, który dołączył do firmy na początku maja.
Otwarcie biura sprzedaży w Warszawie jest jednym z elementów przyjętej przez Epuls strategii mającej zwiększyć wpływy z reklamy w ogólnej strukturze przychodów serwisu. Pod koniec stycznia tego roku firma otworzyła biuro sprzedaży reklam (z siedzibą w Krakowie) oraz wdrożyła własny system adserwerowy, a w marcu ogłosiła nową ofertę i cennik dla klientów agencyjnych i bezpośrednich. Oddział warszawski ma skoncentrować się na sprzedaży agencyjnej i obsłudze domów mediowych.

Osobą odpowiedzialną za rozwój struktur warszawskiego oddziału, jego funkcjonowanie oraz za realizację sprzedaży jest Paweł Gordon. Bezpośrednio przed podjęciem pracy w Epuls, Paweł Gordon pracował w sieci reklamy internetowej IDMnet, gdzie był dyrektorem działu sprzedaży agencyjnej. Jego wcześniejsze doświadczenia zawodowe związane są również z branżą reklamy internetowej i sprzedażą, a konkretnie z takimi firmami jak IDG, Sabela Media Polska i AdNet (obydwie firmy są częścią grupy Internet Group).

Konsekwentnie realizujemy przyjęty plan dotyczący zwiększenia udziału wpływów reklamowych w ogólnej strukturze przychodów. Otwarcie biura w Warszawie jest kolejnym etapem tego planu. Cieszę się, że tak doświadczona osoba jak Paweł wzmocni nasz zespół – powiedział Wojciech Bącal, dyrektor handlowy Pixelate Ventures, wydawcy serwisu Epuls.

www.epuls.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top