Ericsson powierzył Artegence prace nad dostosowaniem swojego serwisu do swojego nowego wizerunku.
Dwa lata temu, w maju 2000 roku firma Artegence stworzyła pierwszy w Polsce serwis całkowicie przygotowany w technologii Java/XML dla firmy Ericsson. Serwis był dostępny jednocześnie z poziomu WWW oraz przeglądarki WAP, co oznacza, że korzystanie z niego było możliwe praktycznie z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie.
Dodatkowo, architektura systemu i rozbudowane funkcje administracyjne umożliwiały całkowite i łatwe zarządzanie serwisem osobom nie posiadającym wykształcenia informatycznego.
Korzystając ze specjalnych formularzy i przejrzystego menu administratora mogły one bez problemu wprowadzać nowe teksty, zdjęcia a nawet zarządzać kampaniami banerowymi. Ericsson.pl był jednym z najlepszych przykładów, jak powinny wyglądać nowoczesne serwisy korporacyjne.
Po niemal dwóch latach Ericsson wraz z następującymi przekształceniami otrzymał nowe wytyczne dotyczące standardu komunikacji z klientem. Wytyczne te dotyczyły również komunikacji z klientem w Internecie. Natomiast wszystkie dotychczasowe funkcje serwisu, łącznie z wyszukiwarką miału zostać zachowane. Ze względu na prawie dwuletnią współpracę Ericsson, powierzył prace nad dostosowaniem serwisu do nowych wzorców, agencji interaktywnej Artegence.
Ponieważ poprzednia wersja serwisu stworzona była przy użyciu standardu XML, dostosowanie wymagało jedynie zmian w szablonach stylu XSL, dzięki czemu proces produkcji uległ znacznemu skróceniu. Szablony stylu XSL (eXtensible Stylesheet Language) to część XML odpowiadająca za transformacje dokumentu. Stosowane są do przekształcania stron zdefiniowanych w postaci logicznej na strony w konkretnym języku prezentującym treść (np. HTML dla Internetu, WML dla WAP). Użycie XSL pozwala na łatwe rozdzielenie treści od wyglądu.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.