Od 11 lipca do 22 sierpnia 2009 roku ESKADRA Agencja Reklamowa prowadzi wakacyjną akcję promocyjną dla Polkomtel S.A. – Trick Truck Plus. Roadshow marek 36i6, Simplus oraz Muzodajnia.pl odwiedza największe polskie miasta zapewniając ich mieszkańcom wirtualną oraz sportową rozrywkę. Specjalną atrakcją jest lowrider – jedyny w Polsce tańczący samochód.
Trick Truck Plus to szeroko zakrojony projekt promocyjny, wspierający sprzedaż trzech marek Polkomtel S.A. Przystanki roadshow odbywają się w szesnastu wybranych miejscowościach – samodzielnie bądź w towarzystwie lokalnych imprez plenerowych, np. Pikniku Country w Mrągowie czy Przystanku Woodstok.
„Specyfika organizacji roadshow wymaga przede wszystkim dokładnego skoordynowania poszczególnych działań – idealna synchronizacja pracy i jej wielowymiarowość są tu podstawami sukcesu” – powiedział Dominik Gil, Dyrektor Zarządzający ESKADRA Agencja Reklamowa.
Grupa docelowa akcji jest szeroka: pasjonaci gier wirtualnych, miłośnicy muzyki oraz wielbiciele siatkówki. Biorąc pod uwagę wysokie zróżnicowanie zainteresowań i szybkie „nudzenie się” odbiorców, ESKADRA Agencja Reklamowa przygotowała szerokie spectrum rozrywek pogrupowanych w kilku strefach. Każda strefa ma swoją nazwę i oferuje oryginale formy zabawy. Ich centralnym punktem jest tytułowy Trick Truck Plus, czyli samochód ciężarowy prowadzony przez amerykański ciągnik Kennworth. Kolejne punkty rozrywki to strefa – Cyberarena36i6.pl i muzyki – Muzodajnia.pl, gdzie DJ miksuje najnowsze hity, a hostessy uczą młodzież, jak legalnie, tanio i szybko ściągać muzykę. Akcja ma również charakter prosprzedażowy – na miejscu sprzedawane są startery 36i6.
Wokół Trick Truck Plusa ustawiono 2 namioty z wirtualnymi grami (Xboxy, konsole Wii) oraz sportową Strefę Gier Simplusa, w której uczestnicy imprezy mogą m.in. nauczyć się choreografii w stylu Cheerleaders Show, grać w piłkę z obciążnikami na nogach oraz zmierzyć szybkość uderzenia piłki podczas serwu siatkarskiego.
Dopełnieniem całości roadshow Trick Truck Plusa jest ekskluzywny lowrider – jedyny w Polsce samochód, który w rytm muzyki wykonuje taneczne akrobacje.
„Kilka stacji przystankowych mamy już za sobą i wyraźnie widać, że tam gdzie przyjeżdżamy robimy sporo pozytywnego szumu, który dobrze służy markom Plusa. Ten wakacyjny roadshow to największy projekt letni, więc tym bardziej cieszy, że akcja spotyka się z uznaniem naszych obecnych i potencjalnych klientów.” – powiedział Paweł Zbiegniewski, Zastępca Dyrektora Departamentu Komunikacji Marketingowej Polkomtel S.A.
Wpisy promowane
- Czym są umiejętności interpersonalne i w jaki sposób je rozwijać?Umiejętności interpersonalne to istotny element zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Obejmują zdolność komunikacji, empatii, asertywności oraz umiejętność pracy ...
- Zrównoważone urządzenia firmy Mewa do czyszczenia części to mniej zagrożeń na stanowisku roboczymW ciągu ostatnich dziesięcioleci znacznie zmienił się sposób produkcji i serwisowania samochodów. Widoczne jest to szczególnie w warsztatach samochodowych – ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!