Evolution Media Net debiutuje na rynku reklamy online

Na rynku reklamy internetowej rozpoczęła działalność nowa sieć reklamowa Evolution Media Net. Firma nawiązała współpracę z ok. 150 serwisami, co zapewnia jej zasięg na poziomie ok. 11 mln real users.


„Do  końca 2010 roku planujemy rozbudować portfolio naszych wydawców do ok.  200 witryn i osiągnąć zasięg 12 – 13 milionów real users.  Interesuje nas drugie miejsce na rynku sieci reklamy internetowej w Polsce” – powiedział Maciej Mincer, CEO w sieci reklamowej Evolution Media Net.

Evolution Media Net debiutuje na rynku reklamy online 1Atutami Evolution Media Net mają być z jednej strony szeroki zasięg, a z drugiej – możliwości precyzyjnego targetowania kampanii. Trzonem produktów sprzedażowych nowej sieci reklamowej będą czytelne kanały tematyczne które dadzą możliwość dotarcia do wybranej grupy docelowej. Sieć posiadać będzie również szeroki wachlarz reklamy niestandardowej. Nowe formaty reklamowe i niestandardowe rozwiązania to skutek ścisłej współpracy z siostrzaną spółką technologiczną BBelements.

W Evolution Media Net poza Maciejem Mincerem, kierownicze funkcje w strukturze sieci objęli Maciej Musioł (COO), Karol Kowalski (dyrektor afiliacji) i Michał Koterba (szef finansów). Musioł do niedawna pracował jako dyrektor zarządzający Ad.netu, wcześniej był związany z IDMnetem i Netsprintem. Kowalski współtworzył Cormedia, a wcześniej pracował również dla IDMnet. Koterba zdobywał doświadczenie w Arbo Media.

Evolution Media Net planuje na przyszły rok 20 mln zł przychodów i osiągnięcie progu rentowności. Docelowo, jako część międzynarodowej sieci, działającej obecnie w 12 krajach takich jak Rumunia, Bułgaria, Czechy, Niemcy i Austria, Evolution Media Net chce pozyskiwać regionalne budżety na reklamę internetową.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top