IdoSell wdraża nową usługę Express Checkout. Ma ona skracać ścieżkę zakupów i zwiększać konwersję merchantów. Dzięki niej klienci sklepów internetowych obsługiwanych przez tę polską platformę będą mogli płacić za zakupy za pomocą jednego kliknięcia.

Express Checkout będzie działał na zasadzie synergii sklepów, które korzystają z platformy IdoSell. Oznacza to, że dane logowania będą zapamiętywane automatycznie w każdym z nich. Dzięki temu konsumenci, za pomocą jednego kliknięcia, będą mogli dokonywać szybkich zakupów w sklepach internetowych IdoSell.
– Nadrzędną misją IdoSell jest zwiększanie sprzedaży naszych merchantów. Z uwagą śledzimy również oczekiwania klientów sklepów internetowych. Serwisy typu marketplace przyzwyczaiły konsumentów do tego, że mogą robić zakupy za pomocą jednego kliknięcia. Długi proces zakupowy coraz bardziej zniechęca kupujących. Z badań prowadzonych przez nas i zewnętrzne podmioty wynika, że aż 62 proc. klientów rezygnuje z zakupu, jeżeli proces składania zamówienia zajmuje więcej niż 2 minuty. Usługa Express Checkout jest odpowiedzią zarówno na zmieniające się oczekiwania konsumentów, jak i na potrzeby merchantów – wyjaśnia Michał Tykarski, Wiceprezes IAI S.A.
Express Checkout od IdoSell zapewni kupującym możliwość szybkiego i bezpiecznego dostępu do konta w e-sklepie z weryfikacją przez kod sms lub e-mail. Niedługo IdoSell doda do usługi kolejne usprawnienie – weryfikację tożsamości poprzez biometrię w smarfonach.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
- Usługi firmy Mewa Textil-Service to szerokie spektrum działań, indywidualne doradztwo i międzynarodowe doświadczeniePo co marnować czas i zasoby na koordynowanie dostaw od wielu usługodawców, jeśli można to robić w sposób bardziej efektywny? ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...
- Shoper osiąga rekordowe wyniki finansowe w 2024 roku: 14,5 mld zł wartości transakcjiShoper, firma zajmująca się rozwiązaniami e-commerce w Polsce, opublikowała szacunkowe wyniki finansowe za 2024 rok, które wskazują na znaczący wzrost ...
- 7,5 mln użytkowników InPost PayUsługa InPost Pay zdobywa uznanie wśród klientów – już 7,5 mln zarejestrowanych użytkowników korzysta z szybszych i łatwiejszych zakupów online, ...
- Płatności odroczone w kinie, u fryzjera i w restauracji – 100 tysięcy użytkowników PayPoPłatności odroczone w kinie, u fryzjera, czy w restauracji? To już możliwe. PayPo rozszerza dostępność swojej wirtualnej karty. Od teraz ...