IdoSell wdraża nową usługę Express Checkout. Ma ona skracać ścieżkę zakupów i zwiększać konwersję merchantów. Dzięki niej klienci sklepów internetowych obsługiwanych przez tę polską platformę będą mogli płacić za zakupy za pomocą jednego kliknięcia.

Express Checkout będzie działał na zasadzie synergii sklepów, które korzystają z platformy IdoSell. Oznacza to, że dane logowania będą zapamiętywane automatycznie w każdym z nich. Dzięki temu konsumenci, za pomocą jednego kliknięcia, będą mogli dokonywać szybkich zakupów w sklepach internetowych IdoSell.
– Nadrzędną misją IdoSell jest zwiększanie sprzedaży naszych merchantów. Z uwagą śledzimy również oczekiwania klientów sklepów internetowych. Serwisy typu marketplace przyzwyczaiły konsumentów do tego, że mogą robić zakupy za pomocą jednego kliknięcia. Długi proces zakupowy coraz bardziej zniechęca kupujących. Z badań prowadzonych przez nas i zewnętrzne podmioty wynika, że aż 62 proc. klientów rezygnuje z zakupu, jeżeli proces składania zamówienia zajmuje więcej niż 2 minuty. Usługa Express Checkout jest odpowiedzią zarówno na zmieniające się oczekiwania konsumentów, jak i na potrzeby merchantów – wyjaśnia Michał Tykarski, Wiceprezes IAI S.A.
Express Checkout od IdoSell zapewni kupującym możliwość szybkiego i bezpiecznego dostępu do konta w e-sklepie z weryfikacją przez kod sms lub e-mail. Niedługo IdoSell doda do usługi kolejne usprawnienie – weryfikację tożsamości poprzez biometrię w smarfonach.
Wpisy promowane
- Integracja procesów księgowych z wykorzystaniem ERP enova365: Możliwości i korzyści.System enova365 jest innowacyjnie zaprojektowanym narzędziem, które działa jako oprogramowanie ERP na potrzeby realizacji różnych procesów księgowych. Jego dużą zaletą ...
- Proces zakupu nieruchomości w Dominikanie dla obcokrajowcówChcesz ulokować swoje oszczędności w bezpieczny sposób, pozwalając im na siebie zarabiać? A możesz szukasz dla siebie miejsca, w którym ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.